خرید محصولات اپل در کدام کشورها به صرفه تر است؟

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که کدام کشورها بر اساس قیمت، در دسترس بودن و سایر عوامل، ارزان‌ترین کشورها برای خرید محصولات و گوشی‌های اپل هستند.
قیمت انواع گوشی اپل 3 آبان 1402

کیان آنلاین: وقتی نوبت به خرید لوازم الکترونیکی از جمله محصولات و گوشی‌های اپل می‌رسد، عوامل زیادی از جمله قیمت، در دسترس بودن، مالیات و نرخ تبدیل ارز باید در نظر گرفته شود.

هزینه این محصولات می‌تواند از کشوری به کشور دیگر به طور قابل‌توجهی متفاوت باشد، و تعیین این که در کدام کشورها بهترین معاملات را می‌توان انجام داد دشوار است.

در این مقاله، بررسی خواهیم کرد که کدام کشورها بر اساس قیمت، در دسترس بودن و سایر عوامل، ارزان‌ترین کشورها برای خرید محصولات و گوشی‌های اپل هستند.

ایالات متحده

اغلب ارزان‌ترین کشور برای خرید محصولات اپل ایالات متحده در نظر گرفته می‌شود. به این دلیل است که بسیاری از محصولات اپل در ابتدا در ایالات متحده عرضه می‌شوند و به همین دلیل، ایالات متحده گسترده‌ترین محصولات اپل را در دسترس دارد.

علاوه بر این، ایالات متحده معمولاً قیمت محصولات اپل را در مقایسه با سایر کشورها پایین‌تر قرار می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، قیمت پایه یک آیفون 12 در ایالات متحده 799 دلار است، درحالی‌که همان مدل با قیمت 909 یورو (1070 دلار) در اروپا به فروش می‌رسد.

ژاپن

یکی دیگر از کشورهایی که قیمت‌های مناسبی را برای محصولات اپل ارائه می‌دهد ژاپن است. در ژاپن، محصولات اپل اغلب قیمت‌های پایین‌تری نسبت به سایر کشورها دارند و این کشور به‌عنوان قطب فناوری با تمرکز قوی بر نوآوری و طراحی شهرت دارد.

علاوه بر این، ژاپن یک برنامه خرید معاف از مالیات دارد که به بازدیدکنندگان خارجی این امکان را می‌دهد که مالیات مصرف را برای خریدهای بیش از 5000 ین (45 دلار) که در فروشگاه‌های شرکت‌کننده انجام می‌شود، مطالبه کنند. این برنامه می‌تواند باعث صرفه‌جویی بیشتر در خرید محصولات اپل شود.

هنگ‌کنگ

هنگ‌کنگ یک مقصد محبوب برای خرید لوازم الکترونیکی از جمله محصولات اپل است. هنگ‌کنگ مالیات بر فروش ندارد که می‌تواند محصولات اپل را مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر کشورها کند.

محصولات اپل اغلب زودتر از سایر کشورهای آسیایی در هنگ‌کنگ عرضه می‌شوند و آن را به مقصدی محبوب برای طرف‌داران اپل تبدیل می‌کند که می‌خواهند در اسرع وقت آخرین محصولات را به دست آورند.

کانادا

یکی دیگر از کشورهایی که قیمت‌های مناسبی را برای محصولات اپل دارد کانادا است. درحالی‌که قیمت‌ها در کانادا به‌طورکلی بالاتر از ایالات متحده است، اما آن‌ها کمتر از اروپا و سایر نقاط جهان هستند.

علاوه بر این، کانادا دارای اقتصاد قوی و ارز باثبات است که می‌تواند خرید محصولات اپل در کانادا را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران بین‌المللی تبدیل کند.

استرالیا

استرالیا یکی دیگر از کشورهایی است که قیمت‌های مناسبی را برای محصولات اپل ارائه می‌دهد. درحالی‌که قیمت‌ها در استرالیا به‌طورکلی بالاتر از ایالات متحده است، ولی کمتر از اروپا و سایر نقاط جهان هستند.

علاوه بر این، استرالیا دارای اقتصاد قوی و ارز ثابتی است که می‌تواند خرید محصولات اپل در استرالیا را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران بین‌المللی تبدیل کند.

امارات متحده عربی

یک مقصد محبوب برای خرید لوازم الکترونیکی از جمله محصولات اپل امارات متحده عربی است. امارات مالیات بر فروش ندارد و همین امر می‌تواند محصولات اپل را مقرون‌به‌صرفه‌تر از سایر کشورها کند. این کشور به یک بهشت معاف از مالیات شهرت دارد و خریداران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند.

سنگاپور

سنگاپور یکی دیگر از کشورهایی است که قیمت‌های مناسبی را برای محصولات اپل ارائه می‌دهد. سنگاپور به‌عنوان یک قطب فناوری با تمرکز قوی بر نوآوری و طراحی شهرت دارد.

این کشور یک برنامه خرید معاف از مالیات دارد که به بازدیدکنندگان خارجی اجازه می‌دهد تا مالیات کالاها و خدمات GST  را برای خریدهای بیش از 100 دلار که در فروشگاه‌ها انجام می‌شوند، مطالبه کنند. این برنامه می‌تواند باعث صرفه‌جویی بیشتر در خرید محصولات اپل شود.

مکزیک

این کشور یکی دیگر از کشورهایی است که قیمت‌های مناسبی را برای محصولات اپل ارائه می‌دهد. درحالی‌که قیمت‌ها در مکزیک به‌طورکلی بالاتر از ایالات متحده است، اما نسبت به اروپا و سایر نقاط جهان پایین‌تر هستند.

مکزیک دارای اقتصاد قوی و ارز با ثباتی است که می‌تواند خرید محصولات اپل در مکزیک را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران بین‌المللی تبدیل کند.

کره جنوبی

کره جنوبی یکی دیگر از کشورهایی است که قیمت‌های مناسبی را برای محصولات اپل دارد. کره جنوبی به‌عنوان یک قطب فناوری با تمرکز قوی بر نوآوری و طراحی شهرت دارد.

این کشور یک برنامه خرید معاف از مالیات دارد که به بازدیدکنندگان خارجی اجازه می‌دهد تا مالیات بر ارزش افزوده VAT  را در خریدهای انجام شده در فروشگاه‌های شرکت‌کننده مطالبه کنند. این برنامه می‌تواند باعث صرفه‌جویی بیشتر در خرید محصولات اپل شود.

سوئیس

یکی دیگر از کشورهایی که قیمت‌های مناسب برای محصولات اپل ارائه می‌دهد سوئیس است. درحالی‌که قیمت‌ها در سوئیس به‌طورکلی بالاتر از ایالات متحده است، اما کمتر از اروپا و سایر نقاط جهان هستند.

علاوه بر این، سوئیس دارای اقتصاد قوی و ارز باثبات است که می‌تواند خرید محصولات اپل در سوئیس را به گزینه‌ای جذاب برای خریداران بین‌المللی تبدیل کند.

هندوستان

آخرین کشور هند است. در واقع یکی دیگر از کشورهایی است که قیمت‌های مناسبی را برای گوشی ارائه می‌دهد. درحالی‌که قیمت‌ها در هند بسته به برند و مدل گوشی می‌تواند بسیار متفاوت باشد، اما به‌طورکلی کمتر از سایر کشورها است. علاوه بر این، هند بازار بزرگ و رو به رشدی برای گوشی‌ها دارد که منجر به افزایش رقابت و کاهش قیمت شده است.

کلام پایانی

متوجه شدیم که وقتی نوبت به خرید محصولات و گوشی‌های اپل می‌رسد، فاکتورهای زیادی از جمله قیمت، در دسترس بودن، مالیات و نرخ تبدیل ارز باید در نظر گرفته شود.

مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و قبل از خرید، قیمت‌ها و در دسترس بودن را در کشورهای مختلف مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین معامله ممکن را انجام می‌دهید.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما