احداث خط تولید با 100 میلیون تومان

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
ط تولید با ۱۰۰ میلیون (تولیدی با صد میلیون) می توان راه اندازی کرد و به درآمد میلیونی و میلیاردی رسید به شرط این که بهترین انتخاب را داشته باشید
خط تولید

کیان آنلاین؛ خط تولید با ۱۰۰ میلیون (تولیدی با صد میلیون) می توان راه اندازی کرد و به درآمد میلیونی و میلیاردی رسید به شرط این که بهترین انتخاب را داشته باشید و در طول فعالیت، خود را با سه اصل کاربردی (تلاش، تخصص، توکل) بیمه کنید.

بسیاری از افراد بودجه ای را در دست دارند اما نمی دانند با پول خود چه کاری انجام دهند که روز به روز پیشرفت کنند و به نوعی صاحب کسب و کار خود باشند ما در این مقاله فقط می خواهیم به همین موضوع بپردازیم که آیا می توان با مبالغ کم کسب و کاری را راه اندازی کرد؟ و احتمال موفقیت چطور می تواند باشد.

کار با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان در زمینه تولید

کار با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومان در زمینه تولید حتی در شرایط فعلی امکان پذیر است؛ در صورتی که اگر بخواهید یک سوپرمارکت هم راه اندازی کنید باید بالای ۲۰۰ میلیون سرمایه داشته باشید.

ما در این مقاله به عنوان مجموعه ای که سال ها در زمینه راه اندازی انواع خط تولید تجربه دارد به شما کمک می کنیم که خط تولید با ۱۰۰ میلیون تومان راه اندازی کنید و از این به بعد به عنوان کارآفرین و تولید کننده فعالیت کنید.

ما در این جا ۴ ایده پر سود کسب و کار را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید از ابتدای فعالیت خود به درآمد زایی برسید و در سریع ترین زمان ممکن بازگشت سرمایه اتفاق بیفتد.

همیشه تولید بهتر از فروشندگی است زیرا یک تولید کننده به عنوان یک کارآفرین شناخته می شود که بعد از مدتی برای ده ها و صدها نفر با واسطه و بدون واسطه اشتغال زایی می کند. ضمن این که خود از درآمد مطلوبی بهره مند می شود.

سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون تومان

بهترین ایده ها برای سرمایه گذاری با ۱۰۰ میلیون

احتمالا شما به دنبال پاسخ به این سوال هستید که با صد میلیون چکار میشه کرد؟ آیا می توان کارآفرینی با ۱۰۰ میلیون را استارت زد؟ ۱۰۰ میلیون شاید در این دوره زمانه مبلغ کمی باشد ولی با همین مبلغ هنوز می توان کسب و کارهای بسیار پرسود و خوبی راه اندازی کرد که هر روز در حال پیشرفت باشد.

ما در میان همه کسب و کارها، کسب و کارهایی را به شما معرفی می کنیم که تولید در آن اتفاق بیفتد زیرا یک تولید کننده همیشه در حال رشد است و حرکت او حرکت رو به جلو است همان طور که تولید کننده های بسیاری در کشور هم اکنون در حال پیشرفت هستند. البته ناگفته نماند که تولید نیز چالش های خود را دارد ولی با اراده و پشتکار هیچ چالشی نمی تواند مانع رشد شما شود.

احداث کارخانه با سرمایه کم

کار تولیدی با سرمایه کم

شما می توانید اقدام به کارآفرینی با صد میلیون تومان کنید و برای خود یک کارخانه احداث کنید. حتما با خود می گویید راه اندازی یک شغل معمولی با این مبلغ امکان پذیر نیست چه برسد به این که یک کارخانه راه اندازی کنیم و تبدیل به یک تولید کننده شویم.

ما در این جا ۴ ایده پر سود به شما می دهیم که به راحتی می توانید کسب و کار خود را راه اندازی کنید. ایده های ارائه شده توسط فراز صنعت با توجه به تجربه ای است که داریم و احتمال موفقیت شما خیلی زیاد است.

این صفحه رو کلیک کن به کارت میاد!  دستگاه لیبل زن آب معدنی

اگر می خواهید کار با ۱۰۰ میلیون راه اندازی کنید آن هم از نوع تولید موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید.

خط تولید مواد شوینده

تولید مواد شوینده دایره وسیعی دارد و شاید برای بعضی از آن ها سرمایه زیادی لازم باشد. مواد شوینده هم اکنون جزء محصولات بسیار پرفروش بازار است یک نگاهی به منزل خود بیندازید ببینید چقدر در محیط شما از مواد شوینده استفاده می شود از قبیل مایعات سفید کننده، مایع ظرفشویی، مایع لباس شویی، شامپوها و… .

این مطلب نشانگر این است که محصولات مواد شوینده بسیار پرفروش است و شما با هربرندی محصول خود را تولید کنید فروش آسانی دارد. فقط سعی کنید محصول خود را کمی با کیفیت تولید کنید زیرا محصول با کیفیت به سرعت جای خود را در بازار پیدا می کند.

مواد شوینده معمولا فروش بسیار راحتی دارد. بعد از مرحله تولید شما می توانید به صورت بازاریابی محلی محصول خود را معرفی کنید مطمئنا به سرعت در منطقه و شهر شما به زودی جای خود را پیدا می کند.

در میان مواد شوینده بعضی از آن ها را می توان با سرمایه صد میلیون تومانی ایجاد کرد و حتی به عنوان بهترین شغل با سرمایه ۱۰۰ میلیون تومانی معرفی کرد.

خط تولید با ۱۰۰ میلیون در شوینده ها امکان پذیر است و شما می توانید آن را حتی در منزل خود یا کارگاهی کوچک راه اندازی کنید.

لازم به ذکر است ۱۰۰ میلیون تومان حداقل مقداری است که می توانید سرمایه گذاری در کسب و کار کنید که مسلما در صورت بزرگ یا کوچک بودن کسب و کار شما این مبلغ متغیر است.

خط تولیداتی که می توان با حداقل سرمایه ۱۰۰ میلیونی راه اندازی کرد به شرح زیر است:

  • خط تولید سفید کننده

اگر بخواهیم بگوییم که چگونه خط تولید با ۱۰۰ میلیون راه اندازی کنیم ما به شما خط تولید وایتکس و دیگر سفید کننده ها را معرفی می کنیم.

اگر دقت کنید یکی از پرفروش ترین محصولات شوینده در بازار سفید کننده ها می باشد و می توان با حداقل سرمایه آن را راه اندازی کرد. این محصولات تولید آسانی دارد و حتی تولید به صورت خانگی نیز امکان پذیر است و بازگشت سرمایه در این خط تولید سریع اتفاق می افتد.

  • خط تولید مایع ظرفشویی
    مایع ظرفشویی نیز از پر فروش ترین محصولات شوینده است. امروزه نمی توان هیچ خانه ای را بدون وجود مایعات ظرفشویی تصور کرد. تولید مایع ظرفشویی با حداقل سرمایه در مقیاس کوچک امکان پذیر است و بازار مطلوبی دارد.
  • خط تولید عسل
    منظور از تولید عسل، بسته بندی آن می باشد شما اگر در زمینه عسل فعالیت دارید می توانید با خرید تجهیزات مورد نیاز به بسته بندی محصول خود آن هم به صورت شیک بپردازید تا بتوانید بازاریابی بهتری انجام دهید./ فراز صنعت

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما