وضعیت هواشناسی امروز 28مرداد 1402

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
بر اساس وضعیت هواشناسی امروز 28مرداد 1402، در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار مستقر است.
وضعیت هواشناسی

بر اساس وضعیت هواشناسی امروز 28مرداد 1402، در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار مستقر است.

به گزارش کیان آنلاین، امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی، رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی بعد از ظهر امروز در مناطقی از آذربایجان غربی، کردستان، ایلام، شمال خوزستان هرمزگان، جنوب فارس و ارتفاعات زاگرس مرکزی، ابرناکی رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.
در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار مستقر است.

شنبه در شمال غرب و بتدریج بعد از ظهر در گیلان و مازندران و در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی، ابرناکی رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

در ساعات بعد از ظهر این روز در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران نیز افزایش ابر و وزش باد شدید موقتی همچنین در غرب هرمزگان و جنوب فارس نیز رشد ابر‌های همرفتی و رگبار و رعد و برق موقتی دور از انتظار نیست.

یکشنبه علاوه بر شمال غرب در کل سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز بارش و کاهش دمای موقتی رخ می‌دهد.

دوشنبه در مازندران و ارتفاعات البرز رگبار پراکنده پیش بینی میشود. طی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه در غالب مناطق کشور جوی پایدار مستقر است همچنین طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه در نوار شرقی کشور بویژه در شمال سیستان و بلوچستان و شرق خراسان جنوبی وزش باد افزایش می‌یابد و در نیمه غربی کشور روند افزایش دما حاکم می‌شود./ رویداد24

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما