محمدنژاد: دولت از صدور مجوز واردات چای و برنج در فصل برداشت جلوگیری کند

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
نماینده مردم لنگرود در مجلس از دولت خواست از صدور مجوز واردات چای و برنج در فصل برداشت این محصولات خودداری کند تا کشاورزان با کاهش قیمت و انباشت آن مواجه نشوند.
راه اندازی کلینیک تخصصی بیمارستان لنگرود

به گزارش کیان آنلاین، پرویز محمدنژاد، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران گفت:  95 درصد پروژه ها در شهرستان لنگرود به نتیجه رسیده و این نشان دهنده تحقق بخش اعظم ،وعده هایی است که در بدو ورود و درزمان انتخابات داده ام.

وی از عدم پیگیری برخی پروژه ها توسط دستگاه های اجرایی خبرداد و افزود: ما دستگاههای اجرایی قوی نداریم ،کار نماینده نیست که تمام کارها را دنبال کند. دستگاههای اجرایی آنگونه که باید،ورود نکردند و شما امروز، نقص را مشاهده می کنید.

نماینده مردم لنگرود خاطرنشان کرد: پروژه بندرچمخاله که تقریبا از سال 99 آغاز شده است تا پایان شهریورماه افتتاح خواهد شد و استفاده گردشگران و مردم منطقه قرارخواهدگرفت و اعتبار این پروژه 270 میلیارد تومان بوده است.

وی لایروبی رودخانه چمخاله را از ضروریات دانست و افزود: ارتفاع آب در برخی نقاط بین 30تا 50 سانتی متر است که حتی برای استفاده قایق سواری مردم عادی هم مناسب نیست و در 2 فاز لایروبی خواهدشد. درفاز نخست کناره های این رودخانه لایروبی و در فاز دوم قسمت عمیق تر این رودخانه لایروبی خواهدشد تا علاوه برمردم عادی ،مورد استفاده گردشگران نیز قرارگیرد.

محمدنژاد تصریح کرد: 60 میلیارد تومان اضافه بر سازمان از وزارت راه و شهرسازی برای شهرستان لنگرود اعتبار گرفته ایم که صرف آسفالت و روکش آسفالت معابر آن خواهد شد .

وی ادامه داد: تمام راه های فرعی شهرستان لنگرود تا پایان سال روکش خواهدشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس تصریح کرد: درحوزه مخابرات اقدامات خوبی در شهرستان صورت پذیرفته است. از سال 1400 تا کنون 30 دکل مخابراتی درشهرستان نصب و 16 دکل مخابراتی ،به نسل جدید 4G ارتقاء یافته است .

وی دربحث رفع تداخل اراضی این شهرستان ،عنوان کرد : اولین شهرستانی بودیم که موضوع رفع تداخل اراضی آن انجام شد.

محمدنژاد از تجهیز 24 پمپاژ آب در این شهرستان خبر داد و افزود: این امر موجبات کاهش تنش آبی در فصل زراعی اخیر شد.

محمد نژاد دربخش دیگری از سخنان خودگفت : در بحث قیمت گذاری برگ سبز چای در سالهای اخیر اقدامات خوبی از سوی دولت صورت گرفت و باعث افزایش میانگین 57درصدی در حوزه قیمت برگ سبزچای بودیم.

وی درادامه از دولت خواست از صدور مجوز واردات چای و برنج در فصل برداشت این محصولات خودداری کند تا کشاورزان با کاهش قیمت و انباشت آن مواجه نشوند.

 

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما