آخرین اخبار روز: تیر 28, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اخبار ویژه

پیش بینی مهم از قیمت بیت کوین کش

قیمت بیت کوین کش (BCH) از تاریخ ۳۰ ژوئن که با رسیدن به ۳۲۰ دلار، بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۳ را ثبت نمود، همچنان در حال کاهش است و به پایین‌ترین حد خود در ماه جولای رسیده است.

بدتر شدن وضعیت رفاهی
اخبار ویژه

بدتر شدن وضعیت رفاهی طبقه متوسط

مرکز پژوهش‌های مجلس در سلسه گزارش‌هایی که درباره برنامه هفتم توسعه منتشر کرده، در گزارشی جداگانه به ضرورت و الزامات تحقق رشد اقتصادی بالا و پایدار در افق این برنامه پرداخته است. این گزارش نشان از بدتر شدن وضعیت رفاهی طبقه متوسط دارد.

استقبال از تردز و توییتر
اخبار ویژه

آیا تردز توانست جای توییتر را بگیرد؟

حدود یک ماه پیش شرکت متا در حالی از نسخه متنی اپلیکشن اینستاگرام به نام «تردز» رونمایی کرد که به نظر می‌رسید ساخت این پلیکیشن برای مقابله با محدودیت‌های شبکه اجتماعی توییتر بوده است.

اضافه شدن صندلی به ناوگان هوایی
اخبار ویژه

2000 صندلی به ناوگان هوایی اضافه می‌شود

رئیس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه تعدادی هواپیمای دست‌ دوم وارد و ثبت شده است و به مرور وارد چرخه پروازی می‌شو‌‌د، گفت: از اول مرداد تا پایان شهریور به تدریج 2000 صندلی به ناوگان هوایی کشور اضافه می‌شود.

افزایش ضریب اشغال تخت بیمارستان
اخبار ویژه

افزایش ۲۵ درصدی ضریب اشغال تخت بیمارستان رسول اکرم رشت/ کمبود پزشک مهم ترین چالش در ناحیه درمانی شرق گیلان

مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: بیمارستان حضرت رسول اکرم، در سال گذشته افزایش ضریب اشغال تخت حدود ۲۵ درصد داشته است و اولویت امسال ما نیز افزایش خدمات دهی و خدمات رسانی در این بیمارستان است.

حادثه کارخانه فولاد گیلان
اخبار ویژه

عدم رعایت نکات ایمنی خط تولید کارخانه فولاد گیلان منجر به مرگ کارگر شد

طبق اعلام مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان، حادثه رخ داده در کارخانه فولاد گیلان در حین اجرای یک پروژه عمرانی و موقت بوده که طبق اعلام کارشناسان، هیچگونه نکات ایمنی در عملیات تجهیز و نوسازی خط تولید کارخانه فولاد گیلان رعایت نشده است.

رونمایی از هیوندای سانتافه
اخبار ویژه

هیوندای سانتافه 2024 رونمایی شد

سانتافه، از همان نسل دوم تولید مورد توجه ایرانیان قرار داشت. حال نسل پنجم این خودرو با نام هیوندای سانتافه 2024 رونمایی شده که بار دیگر بازار کراس‌اوورها را ازآن خود کند.