افزایش بی سابقه طلاق در کشور/ از هر دو ازدواج یکی منتهی به طلاق می شود!

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است.
افزایش طلاق در ایران
داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال، افزایش طلاق در کشور نسبت به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری است که نشان از افزایش آن دارد.
به گزارش کیان آنلاین و به نقل از اقتصاد سنج، داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است.

داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان می‌دهد نسبت طلاق به ازدواج در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است.

این آمارها نشان می دهد که از ابتدای سال تاکنون ۷۹۲۶۰ ازدواج و ۳۷۷۰۱ طلاق ثبت شده که نسبت طلاق به ازدواج را به عدد ۴۷.۵ درصد رسانده است.

نسبت طلاق به ازدواج در استان‌هایی چون البرز، مازندران، سمنان، تهران و مرکزی بحرانی‌تر از سایر نقاط کشور است.

در ۱۲ استان کشور به ازای هر دو ازدواج حداقل یک طلاق ثبت شد.

بررسی های کیان آنلاین نشان می دهد که در 3 سال گذشته، به ازای هر ۳ ازدواجی که در سال ۹۹ ثبت‌شده است، یک طلاق هم به ثبت رسیده بود و نسبت ازدواج به طلاق در کشور ۳ به ۱ را نشان می داد. همچنین بر اساس اطلاعات بدست آمده مربوط به سال 99، بیشتر طلاق‌های ثبت شده در آن سال متعلق به زوج‌هایی بوده که بین ۱ تا ۵ سال از زمان ازدواج آن‌ها می‌گذشت.

اما متاسفانه این آمار در سال جاری نشان از یک طلاق به ازای 2 ازدواج دارد که وضعیت اجتماعی کشور را بر اساس این آمار بحرانی تر از گذشته نشان می دهد.

به نظر می رسد که می بایست در زمینه آموزش های زوجین در شروع و بدو زندگی بیش از گذشته تمرکز کرد تا موجب جلوگیری از هم پاشیدگی بنیان خانواده ها و همچنین پیشگیری از افزایش طلاق در کشور شویم.

افزایش طلاق در کشور

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما