آخرین اخبار روز: تیر 4, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

قیمت دلار ۱۹ آذر ۱۴۰۲
اخبار ویژه

پیش بینی قیمت دلار ۵ تیر ۱۴۰۲/ شوک‌‌های بازدارنده قیمت موقتی است

قیمت دلار در مسیر طبیعی خود در حرکت است و بار دیگر با اخبار خوب و متفاوت می‌تواند به کانال‌های قیمتی پایین‌تر ورود کند. اگر چنین خبری اتفاق نیفتد قیمت این اسکناس دوباره در مسیر افزایشی قرار می‌گیرد.

پایان بورس 4 مهر 1402
اخبار ویژه

پیش بینی بورس ۵ تیر ۱۴۰۲ / بازار سهام به حالت تعادلی خود باز می گردد؟

بورس تهران در دومین روز از هفته جاری، نمایی متفاوت را به نمایش گذاشت. بازار سهام تحت تاثیر اخبار افزایش نرخ پایه دلار محصولات شرکت‌های پتروپالایشی از رخوت روزهای اخیر درآمد و طعم خوش صعود را به سهامداران هدیه داد.

مجهز شدن گمرکات کشور به ایکس ری
اخبار ویژه

گمرکات کشور به ایکس ری مجهز می‌شوند؟

در نشست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، فرماندهان نیروی انتظامی، سازمان انرژی اتمی و نمایندگان گمرکات جمهوری اسلامی نظرات فنی و عملیاتی خود را در خصوص دستگاه های آشکارساز نصب شده تولید داخل اعلام کردند.

قیمت جای پارک در تهران
اخبار ویژه

قیمت جای پارک در تهران ٢٠٠ هزار تومان

در شرایطی که برگزاری کنسرت در محوطه‌های تاریخی به لحاظ امکان آسیب با اما و اگرهایی همراه است، در هفته‌های اخیر کاخ‌ سعدآباد سه کنسرت را میزبانی می‌کند که هر کدام جمعیت بالایی را هم پذیرا می‌شوند.

دلایل شورش واگنر در روسیه
اخبار ویژه

دلایل شورش واگنر در روسیه

فریدون مجلسی، کارشناس مسائل بین‌الملل درباره شورش گروه شبه نظامی واگنر و علت آن می‌گوید: «همیشه شورش مزدوران بر سر مزد است. بعید هم نیست در اوکراین پیشنهادهایی از سوی طرف‌های درگیر در جنگ به این گروه داده باشند.

مخالفت مجلس با ورود خودرو به بورس
اخبار ویژه

مخالفت مجلس با ورود خودرو به بورس/ وزیر جدید صمت هم با ورود خودرو به بورس مخالف است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: موضع مجلس درباره عرضه خودرو در بورس کاملا مشخص است. از همان ابتدا مجلس مخالف ورود خودرو به بورس بود، به این دلیل که هیچ عقلانیتی پشت این داستان نبوده است و پیامدی به غیر از افزایش قیمت خودرو در پی نداشت.