ثبت نام اتوبوس‌های وارداتی از 27 خرداد / نصب اپلیکیشن استعلام از کافه بازار

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
جزئیات شرایط ثبت نام اتوبوس های وارداتی برای رانندگان حمل و نقل جاده ای مسافری اعلام شد.
ثبت نام اتوبوس های وارداتی

به گزارش کیان آنلاین، کانون سراسری رانندگان و دارندگان ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر کشور (استان کرمانشاه) اعلام کرد: رانندگان ناوگان سنگین بین شهری می توانند جهت ثبت نام اتوبوس وارداتی روز شنبه 27 خرداد ماه 1402 از ساعت ۸ صبح الی ۱۲به دفتر انجمن صنفی رانندگان و دارندگان ناوگان مسافر کرمانشاه مراجعه نمایند.

آنچنان که پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد: یکی از شرایط ثبت نام اتوبوس وارداتی، دارا بودن  ۱۲۰ فقره صورت وضعیت کد رهگیری دار در سال ۱۴۰۱ می باشد.

رانندگان می توانند با کلیک روی عبارت  اینجا  و نصب اپلیکیشن استعلام از کافه بازار، به صورت کامل از تعداد صورت وضعیت و مسافت های طی شده خود مطلع شوند.

این برنامه آخرین و بروزترین اپلیکیشن طراحی شده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است از قابلیت نمایش صورت وضعیت، مسافت طی شده، تاریخ انقضای کارت هوشمند و کارت سلامت رانندگان، تعداد مسافران هر صورت وضعیت، مبلغ کامل فروش بلیت هر سفر به تفکیک، سیستم پیمایش سوخت و… برخوردار است.

روش ورود به اپلیکیشن استعلام نیز بدین گونه است که متقاضیان باید ابتدا شماره همراه خود (ثبت شده در سامانه سازمان راهداری) و شماره ملی خود را در این ثبت کرده و سپس کد پیامک شده به تلفن همراه خود که در سامانه کارت هوشمند ثبت شده  را وارد نمایند.

بر اساس دستور العمل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور  رانندگانی که قصد ثبت نام اتوبوس های وارداتی را دارند، باید شرایط زیر را داشته باشند:

1- راننده باید دارای کارت هوشمند فعال و معتبر اتوبوس باشد.

2- راننده باید دارای معرفی نامه از طرف کانون سراسری انجمن های صنفی رانندگان ( کانون های استانی یا انجمن های صنفی استانی زیر مجموعه کانون سراسری مذکور) مبنی بر متعهد شدن تامین و پرداخت مبلغ و بازپرداخت بانکی خودرو باشد.

3- راننده باید دارای ۱۲۰ فقره صورت وضعیت کد رهگیری دار در سال ۱۴۰۱  باشد.

4- راننده شرکت حمل و نقل مسافری تحت پوش قرار دهنده ناوگان باید بر اساس تعهدنامه محضری ملزم به به کارگیری خودروی تحت پوشش در شرکت حمل و نقل مسافر دارای پروانه فعالیت معتبر بوده و در ایام اربعین و در مسیرهای سرویس دهی برای اربعین فعالیت نموده و تا پنج سال خودرو در مالکیت راننده باقی بماند و تا پنج سال بعد نمی تواند نسبت به واردات خودرو اقدام نماید ( ضمنا شرکت مسافربری باید برای راننده متقاضی معرفی نامه فعالیت صادر نماید).

5- هر راننده فقط می تواند نسبت به واردات یک دستگاه خودرو اقدام نماید و این امتیاز قابل واگذاری به غیر نیست.

6- راننده باید دارای معرفی نامه از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان باشد. هنگام معرفی راننده باید نام و نام خانوادگی، کد ملی و شماره کارت هوشمند وی به همراه نام و کد شرکت مسافربری تحت پوشش به دفتر حمل و نقل مسافر اعلام شود.

7- ناوگانی که دچار حریق و حادثه شده است با تشخیص و تایید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دارای اولویت است.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما