آخرین اخبار روز: خرداد 20, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

حفیظه اِرکان کیست
اخبار ویژه

حفیظه اِرکان کیست؟

پنجمین رئیس کل بانک مرکزی ترکیه در دوران ریاست جمهوری اردوغان، زن جوانی است که گفته می‌شود شهرتش بخاطر توان رهبری و دستاوردهایش است. حفیظه ارکان، نخستین زنی است که به ریاست بانک مرکزی ترکیه انتخاب می‌شود.

پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
اخبار ویژه

سقف وام کارکنان شبکه بانکی چقدر است؟

رییس شورای عالی کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی اظهار داشت: سوال این است آیا وام 450 میلیون تومانی برای یک کارمند بانکی با مانده 30 سال، رقم بالایی است؟ این جو سازی علیه کارکنان شبکه بانکی است.

رشد شاخص بورس تهران
اخبار ویژه

پیش بینی بورس ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ / تعادل به بازار سهام باز می‌گردد؟

گارد نزولی بازار سهام در روز ابتدایی هفته، اهالی بازار سرمایه را غافلگیر کرد. افت ۷۳ هزار واحدی پس از تعطیلات هفته گذشته و تب‌وتابی که بخشی از آن به برگزاری نمایشگاه بورس مربوط می‌شد، امیدواری زیادی برای پایان دوره اصلاح، افزایش سطح معاملات و بهتر شدن وضعیت کلی بازار ایجاد کرده بود.

پشت پرده افزایش قیمت دلار
اخبار ویژه

پیش بینی قیمت دلار 21 خرداد 1402 / همپوشانی شایعات در بازار ارز

انتظار می‌رفت امروز اخباری نظیر آزادسازی منابع ارزی ایران در عراق، قیمت دلار را با کاهش مواجه کند اما اسکناس آمریکایی از ابتدای معاملات، نوسان افزایشی داشت. بازار شایعات ارز داغ است و معامله‌گران نیز تا برقراری آرامش نسبی و فروکش کردن تب اخبار، تمایلی به مبادله ندارند.

کمترین بهره از بازار روسیه
اخبار ویژه

از بازار روسیه کمترین بهره را برده ایم

رضائیان با اشاره به اینکه پس از مناقشه روسیه با اوکراین و اعمال سیاست تحریمی علیه روسیه و متقابل آن ایران، انتظار می‌رفت صادرات ایران افزایش یابد، افزود: ولی متاسفانه باید اعلام کنم کل صادرات کشورمان به روسیه در سال ۲۰۲۲ میلادی ۱.۱ میلیارد دلار افزایش داده شده است.

پروسه صدور گرین کارت آمریکا
اخبار ویژه

پروسه صدور گرین کارت آمریکا چه‌قدر است؟

رایج‌ترین سوالی که برای متقاضیان مهاجرت به آمریکا مطرح می‌شود، این است که «مدت زمان صدور گرین کارت آمریکا چه‌قدر است؟مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا عوامل موثر در مدت زمان صدور گرین کارت ایالات متحده را بررسی کرده و با پروسه صدور آن آشنا شوید.