آخرین اخبار روز: خرداد 19, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

خواص بی نظیر گلاب
اخبار ویژه

۷ خواص بی‌نظیر گلاب

 گلاب یکی از پرمصرف‌ترین عرقیات مفید برای تقویت قلب، کبد، معده و اعصاب است و به دلیل خواص و طبیعت ویژه‌ای که دارد، معجزه طبیعت نام گرفته است.

مشاغل معاف از دریافت کارمزد کارتخوان
اخبار ویژه

جدیدترین تغییر خرید با کارت بانکی از یکشنبه + جزییات

در مدل جدید کارمزد تراکنش خرید، همه ذینفعان یک تراکنش از جمله بانک صادرکننده کارت بانک پذیرنده (حساب پشت کارتخوان)، پذیرنده تراکنش (فروشگاه) کارمزد پرداخت می‌کنند. البته در قالب این طرح دارنده کارت یا خریدار از این کارمزد معاف است.

قانون عالی برای خواب راحت
اخبار ویژه

۶ قانون عالی برای داشتن خواب بهتر

خواب مرهمی است که بعد از یک روز طولانی فرد را آرام می‌کند و انرژی دوباره به او می‌بخشد؛ محققان توصیه‌هایی به افراد برای داشتن خواب بهتر در شب ارائه کردند.

قیمت جدید دام زنده
اخبار ویژه

قیمت دام زنده کاهش یافت

از ابتدای سال تاکنون قیمت دام زنده در سراسر کشور به طور میانگین بین ۱۳۵ تا ۱۵۰ هزار تومان و دام زنده بره شیری کوچک ۱۶۰ هزار تومان بوده که این قیمت‌ها نسبت به اواخر سال گذشته کاهش داشته است.

اخبار ویژه

قیمت مسکن ۹۵۰ درصد افزایش یافته است!

برخی از رسانه‌های نزدیک به دولت مدعی «ارزان شدن خانه» هستند، اما مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی از وضعیت بحرانی مسکن در تهران و افزایش ۹۵۰ درصدی قیمت آن در پنج سال گذشته خبر داده است.

وزش باد شدید در تهران
اخبار ویژه

هشدار نارنجی وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق در تهران

رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران طی امروز (۱۹ خرداد) از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها و فعالیت کوهنوردی پرهیز کنند.

پیشگیری از خون دماغ
اخبار ویژه

راه‌های پیشگیری از خون دماغ در تابستان

 اگر خون دماغ شدید سرتان را در وضعیتی بالاتر از قلب‌تان نگه دارید. کمی به جلو خم شوید، این کار از جاری‌شدن خون به عقب و ورود خون به داخل گلو جلوگیری می‌کند.