آخرین اخبار روز: خرداد 15, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

کذب کمک‌ هزینه بلاعوض برای اربعین
اخبار ویژه

اطلاعیه آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۲/ تغییر در فرایند ارزیابی تکمیلی

در اطلاعیه آزمون اسخدامی آموزگاری آمده است که فرایندهای ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان سال جاری به روش کانون ارزیابی حرفه‌ای در راستای شایسته‌گزینی و عدالت محوری در جذب معلم، انجام خواهد شد. 

اخبار ویژه

در نظر داریم پنج مسئله اساسی کشور را حل کنیم

قالیباف، دولت و مجلس را مصمم در اجرای برنامه هفتم دانست و گفت: با همان باورهای دوران دفاع مقدس و فرهنگ پشت خاکریز برنامه هفتم را طبق سیاست های مصوب و رویکرد مسئله محور پیش می بریم و در نظر داریم طی پنج سال آینده چهار یا پنج مسئله اساسی کشور را حل کنیم.

تکنیک پاک‌ سازی هواوپونوپونو
اخبار ویژه

تکنیک پاک‌سازی هواوپونوپونو چیست و چه تأثیراتی روی آرامش روانی دارد؟

هواوپونوپونو که از فرهنگ هاوایی سرچشمه می‌گیرد، فرایندی منحصربه‌فرد و متحول‌کننده است که بر بخشش، آشتی و مسئولیت شخصی تمرکز دارد. هدف این مقاله بررسی تکنیک پاک‌سازی هواوپونوپونو اصول، شیوه‌ها و اثرات آن بر آرامش ذهنی است پس تا انتها همراه ما باشید.

پایان بورس 15 مهر 1402
اخبار ویژه

پیش‌بینی بورس فردا 16 خرداد 1402/ بررسی تکنیکالی شاخص بورس تهران 

بازار بورس تهران در روز شنبه که در یک روز بین تعطیلی قرار داشت با رخ مثبتی کار را تمام کرد و شاخص بورس تهران توانست در این روز بیش از 8 هزار و 600 واحدی مثبت شود. اما ارزش معاملات پایین شاخص کل در این روز نشان می‌داد که بازار کاملاً تعطیل بوده است.

سیستم عامل iOS 16 آیفون
اخبار ویژه

81 درصد آیفون‌ها با سیستم عامل iOS 16 کار می‌کنند

اپل اعلام کرد ۸۱ درصد از همه گوشی‌های آیفون فعال، اکنون با سیستم عامل iOS ۱۶ کار می‌کنند که بالاتر از ۷۲ درصد در فوریه است در حالی که ۱۳ درصد از گوشی‌های آیفون همچنان از iOS ۱۵ و شش درصد از نسخه‌های قدیمی تر استفاده می‌کنند.

ارزآوری راه آهن رشت - آستارا
اخبار ویژه

راه آهن رشت – آستارا چقدر ارزآوری دارد؟

یک کارشناس حوزه حمل‌ونقل ریلی گفت: با فرض عبور ۱۵ میلیون تن کالا در مسیر شمال – جنوب ‌و با فرض تعرفه ۵ سنت، در بهترین حالت ۱.۵ میلیارد دلار درآمد خواهیم داشت که باید میزان هزینه‌ها هم از این عدد کم شود.

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
اخبار ویژه

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ / باز شدن گره بازارهای مالی به دست سیاست افتاد

امروز نشست شورای حکام برگزار می‌شود و معامله‌گران چشم‌انتظار نتایج این نشست هستند که به بازارهای مالی مسیر می‌دهد. قیمت طلا و سکه نیز با توجه به استراتژی معامله‌گرانی که فعلا در لاک احتیاطی فرو رفته‌اند از روند این اخبار سیاسی خط می‌گیرد.

تمیز کردن کاغذ دیواری
اخبار ویژه

روش‌های تمیز کردن کاغذ دیواری

تمیز کردن کاغذ دیواری به لمس ظریف و تکنیک‌های خاصی برای جلوگیری از آسیب نیاز دارد. در این راهنمای جامع، دستورالعمل‌های گام‌به‌گام در مورد نحوه تمیز کردن مؤثر کاغذ دیواری را به شما آموزش می‌دهیم.