آخرین اخبار روز: خرداد 14, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

کاهش تولید نفت اوپک‌پلاس
اخبار ویژه

کاهش تولید نفت اوپک‌پلاس

اعضای اوپک در حال چانه‌زنی بر سر کاهش دوباره تولید خود هستند. این در حالی است اظهارات وزیر انرژی عربستان هنوز نتوانست که رویکرد خرسی بازار را تغییر دهد.

بهبود مسیر بازار سرمایه
اخبار ویژه

بهبود مسیر بازار سرمایه در هفته نیمه تعطیل پیشِ رو

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند اگرچه در هفته گذشته شرایط برای اهالی بازار سرمایه به خوبی انتظارات پیش نرفت و اغلب روزها شاهد کاهش نماگرهای بازار بودیم، اما اکنون به دلیل برخی اتفاقات، مسیر بازار سرمایه در هفته نیمه تعطیل پیشِ رو می‌تواند بهبود داشته باشد و رنگ سبز را به نقشه بورس تهران برگرداند.

تعیین تکلیف طرح شفافیت
اخبار ویژه

تعیین تکلیف طرح شفافیت در مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو کمیسیون شوراهای مجلس از تعیین تکلیف طرح شفافیت در نشست مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: مفاد قانون شفافیت قوای سه‌گانه از ماه آینده برای سایر قوا و دستگاه‌ها از جمله مجلس، هیات وزیران و قوه قضادیه اجرایی خواهد شد.

آخرین وضعیت تراز بنزین
اخبار ویژه

آخرین وضعیت تراز بنزین در کشور / پیش‌بینی مصرف 22 میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش گفت: الان مصرف بنزین روی عدد 110 میلیون لیتر در روز است و مصرف و تولید سربه‌سر شده‌اند، اگر مجددا مصرف بنزین در تعطیلات تابستانی افزایش یابد، طبیعتا ناترازی ایجاد می‌شود.

اخبار ویژه

واردات تخم‌مرغ نطفه دار آغاز شد

دبیر انجمن جوجه یکروزه کشور گفت: حدود دو میلیون تخم مرغ نطفه دار از ترکیه وارد و خوابانده شده که در مقابل تولید داخل یعنی ۱۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تخم مرغ نطفه دار عدد زیادی نیست.

عدم رای اعتماد به وزیر
اخبار ویژه

بیش از ۹۰ درصد منابع صندوق بازنشستگی کشوری را دولت تامین می‌کند

معاون پارلمانی و امور حقوقی اتاق تعاون ایران با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد منابع صندوق بازنشستگی کشوری را دولت تامین می‌کند، گفت: اگر گردانندگان صندوق بازنشستگی صاحبان اصلی آن یعنی بازنشستگان بودند هیچگاه هواپیما خریداری نمی‌کردند و منافع اقتصادی صندوق را با حساسیت بیشتری لحاظ می‌کردند.