آخرین اخبار روز: خرداد 10, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

کد دستوری شارژ کالابرگ
اخبار ویژه

شرط افزایش 20 درصدی یارانه چیست

وزیر تعاون،کار رفاه اجتماعی از افزایش ۸۰ هزار تومانی مبلغ یارانه کالابرگ الکترونیک خبر داد و اعلام کرد این طرح از هفته آینده اجرا می‌شود و همه یارانه‌بگیران یا هر عضو از خانواده‌هایشان که ۴۰۰ هزار تومان دریافت نقدی یارانه دارند، در صورت استفاده و خرید کالابرگ الکترونیکی مبلغ یارانه آنها به ۴۸۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

سهمیه‌بندی شکر
اخبار ویژه

کمبود و بلاتکلیفی در بازار شکر

رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از تداوم کمبود شکر در بازار خبر داد و گفت: در حال حاضر قیمت شکر برای مصرف‌کننده به 37 هزار تومان هم رسیده است.

اخبار ویژه

پیش بینی قیمت دلار 11 خرداد 1402 / اخبار سیاسی قیمت دلار را پایین آورد

امروز روند کاهشی قیمت دلار، این اسکناس را به کانال ۵۰ هزار تومانی رساند. معامله‌گران بازار ارز وزنه اخبار مثبت سیاسی را عامل اصلی کاهش قیمت اسکناس آمریکایی می‌دانند و معتقدند بازارساز با انتشار شایعه، مانع ورود دلار به کانال‌های قیمتی بالاتر می‌شود.

 فروش نان بیش از نرخ مصوب
اخبار ویژه

 فروش نان بیش از نرخ مصوب گران‌فروشی است

سرپرست دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هیچ گونه تغییر در قیمت نان و آرد وجود نداشته و هر‌گونه فروش نان بیش از نرخ مصوب گرانفروشی به حساب می‌آید و بخش بازرسی و تعزیرات برخورد خواهد کرد.

خواهر خواندگی بندر کیاشهر و خمیر
اخبار ویژه

بندر کیاشهر و بندر خمیر خواهر خوانده شدند

طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و کشوری در فرهنگسرای نیاوران از نشان هویت بصری بندر کیاشهر رونمایی شد و در پایان این مراسم امضای تفاهم خواهر خواندگی با بندر خمیر صورت گرفت.