دولت از وعده چهار میلیون مسکن به فروش متری رسید!

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مسکن کیان انلاین

به‌گزارش «کیان آنلاین»: «چالش مسکن یکی از موضوعاتی است که همواره دغدغه ملت ایران بوده است و هر رییس جمهوری که بر سرکار می‌آید از وعده مسکن به‌عنوان یکی از چاشنی‌های انتخاباتی استفاده می‌کند بی آنکه فکری برای حل این بحران کنند. قیمت مسکن همچنان سیر صعودی خود را در پیش دارد و مردم ایران هم همچنان در حال فقیر شدن هستند. خرید خانه نه‌تنها برای اقشار متوسط روبه پایین به رویا تبدیل شده است بلکه حالا اجاره یک خانه معمولی هم رفته رفته رویایی خواهد شد. دولت سیزدهم پیش از آمدنش وعده ساخت سالی یک میلیون مسکن را داده بود که در مجموع چهار سال، قرار بود 4 میلیون مسکن به مردم تحویل دهد. «رستم قاسمی»، وزیر پیشین راه، مسکن و شهرسازی در ابتدا این پروژه را کلنگ زد ولی در ادامه نه‌تنها خودش از کابینه رفت بلکه خبری از وعده مسکن هم در میان نیست. باتوجه به این موضوع حالا وزیر اقتصاد در وعده‌ای که چندباره تکرار کرده‌اند از فروش متری خانه‌ها خبر داد.»
«احسان خاندوزی»، وزیر اقتصاد در دومین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالا که دوشنبه شب برگزار شد به موضوع «اوراق سلف مسکن یا فروش متری مسکن» اشاره کرد و در این زمینه می‌گوید: «این ابزار امکان دسترسی به مسکن را برای اقشار وسیع تر جامعه حتی اقشار کم در آمد فراهم می‌کند. همیشه حوزه مسکن به عنوان معضلی جدی در جامعه مطرح بوده است، دولت‌ها هم در برابر این معضل به سمت کشف راهکارها پیش رفته‌اند، با تقویت این زاویه در بورس کالا می‌توان مسیری را فراهم کرد تا دسترسی به اوراق سلف متریمسکن فراهم شود.»
در ادامه خاندوزی از مسئولان حاضر در سازمان بورس درخواست کرد تا مصوبات قانونی در حوزه مسکن که به عنوان یکی از دغدغه‌های دولت تلقی می‌شود را فراهم کند.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما