آخرین اخبار روز: خرداد 3, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

رشد تخلیه و بارگیری کالا در انزلی
اخبار ویژه

خرید ۳۱ فروند کشتی جدید برای تردد در دریای خزر

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: ۳۱ فروند کشتی جدید خریداری شده و ۲ فروند کشتی نیز در حال ساخت است که از این تعداد ۱۸ فروند کشتی در دریای سیاه منتظر انتقال کشتی ها به مالکین دریای خزر هستند.

انتقاد از لایحه جدید حجاب
اخبار ویژه

انتقاد نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از «ایرادات متعدد» لایحه جدید حجاب

در این لایحه آمده که توهین به بدحجاب تحت عنوان تذکر ممنوع است. در این شرایط فرد بدحجاب می‌تواند هرگونه تذکری را توهین تلقی و با جمع کردن تعدادی شاهد از دوستان خود علیه آمر به معروف اقامه دعوی کند.

اخبار ویژه

تشکیل ارز دیجیتال مشترک میان ۹ کشور آسیایی

اضافه شدن ارزهای محلی اعضا و برخی از ارزهای غیرجهانروا همچون روبل روسیه، یوآن چین و درهم امارات به سبد اتحادیه پایاپای آسیایی و تشکیل یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) مشترک میان اعضای اتحادیه از جمله مهم‌ترین محورهای مورد بحث در پنجاه و یکمین اجلاس اتحادیه پایاپای آسیایی است.

روند افزایشی مصرف آب در تهران
اخبار ویژه

روند افزایشی مصرف آب در پایتخت

طی روزهای اخیر میانگین مصرف لحظه‌ای آب در تهران از ۳۵ هزار لیتر به ۴۰ هزار لیتر افزایش داشته و مصرف شبانه‌روز در تهران به رقم سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون لیتر رسیده است.

دو پنالتی نساجی سوخت!
دسته‌بندی نشده

دو پنالتی نساجی سوخت!

عموم کارشناسان داوری معتقدند داور دو پنالتی به اشتباه به سود نساجی اعلام نکرده است.

ده نکته کلیدی برای تربیت کودک
اخبار ویژه

۱۰ نکته مهم برای تربیت کودک

پرورش و رشد کودک یکی از تجارب شگفت‌انگیزی است که والدین می‌توانند تجربه کنند اما مسیر تربیت فرزند به قدری پرپیچ و خم است که ممکن است بسیاری از اوقات احساس سردرگمی و کلافگی کنید.