گالری هنری گلستان برای همیشه تعطیل شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
5c607add-c53d-498a-b3a0-e9496621f80e

به گزارش «کیان آنلاین»: در ادامه بحران اقتصادی در ایران که به بخش‌های فرهنگی آسیب‌های جبران ناپذیری را وارد کرده است، مدیر «گالری گلستان» ضمن اشاره به تعطیلی همیشگی این گالری اعلام کرد که بنا بر استقبال مخاطبان نمایشگاه‌های مجازی ادامه خواهد داشت. لیلی گلستان از چهره‌هاس هنری ایران در همین مورد گفته است: ما به صورت آنلاین کار می‌کنیم و این تجربه ما موفق بوده است. از آن‌جایی که استقبال بسیار زیاد بود بنا را بر این گذاشتیم که از این پس هر هفته به صورت موازی دو نمایشگاه برگزار کنیم. گلستان گفت: این تعطیلی موقتی نیست و گالری گلستان برای همیشه تعطیل شد.
گالری لیلی گلستان که به رونمایی و فروش محصولات هنری اختصاص داشت از اسفند ۹۸ و در ابتدای شیوع کروناویروس درهای خود را با امید برای آینده‌ای بهتر و جلوگیری از شیوع کویید19 فعالیت خود را متوقف کرد. پس از مدتی اما بار دیگر گلستان با راهکار برگزاری نمایشگاه در فضای مجازی میزبان علاقه‌مندان به هنر و البته خریداران آثار هنری شد. این شرایط حدود یک سال و نیم ادامه داشت تا اینکه درهای گالری گلستان سرانجام با آثاری از محمد احصائی در آبان ۱۴۰۰ به روی تماشاگران حضوری بازگشایی شد.
گالری گلستان اما مدتی پیش اعلام کرد که برای همیشه درهای خود را به روی مخاطبانش بسته است و از این پس فقط به صورت مجازی فعالیت خواهد کرد. لیلی گلستان در همین راستا اخیرا در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا اعلام کرد: گالری گلستان از ابتدای سال ۱۴۰۲ بعد از سی‌وپنج سال تعطیل شد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما