علی اکبر احمدیان جانشین علی شمخانی شد +بیوگرافی

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
کیان انلاین سردار احمدیان

به‌گزارش «کیان آنلاین»: بعد از افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تغییر «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی، صبح امروز ابراهیم رییسی، در حکمی«علی اکبر احمدیان» را به‌عنوان دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منصوب کرد. دریادار علی‌اکبر احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده دارد. او همچنین از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و در فاصله سال‌های ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت.
رئیس‌جمهور طی حکمی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های 10 ساله آقای شمخانی، سردار احمدیان را به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی منصوب کرد. گفتنی است، نورنیوز رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی شب گذشته در خبری کوتاه که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد از کناره‌گیری علی شمخانی، دبیر این شورا پس از ۱۰ سال خبر داد.

سردار علی اکبر احمدیان كيست؟
علی اکبر احمدیان از سال ۱۳۸۶ تاکنون، ریاست مرکز راهبردی سپاه پاسداران را برعهده دارد. او همچنین از اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌باشد. وی از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بود و در فاصله سالهای ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۶ ریاست ستاد مشترک سپاه پاسداران را برعهده داشت.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما