آخرین اخبار روز: اردیبهشت 31, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اخبار ویژه

پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ خرداد ۱۴۰۲/ حباب سکه بزرگ‌تر شد

امروز طلای دست دوم با قیمت دو میلیون و ۵۴۸ هزار تومان معامله شد. امروز قیمت حباب سکه همانند قیمت انواع سکه رشد قابل توجهی داشت و در تمام قطعات صعودی بود. حباب سکه امامی ۹۵۲ هزار تومان گران شد و سکه بهار ۴۴۶ هزار تومان افزایش داشت.

بازار مسکن
دسته‌بندی نشده

مسکن در آینه برنامه هفتم توسعه / جای مسکن در نقشه توسعه خالی ماند

جزئیات برنامه هفتم توسعه امروز منتشر شد. مطابق با برنامه‌های قبل، در این برنامه نیز به‌طور اختصاصی فصلی برای مسکن در نظر گرفته شده است؛ اما با توجه به اینکه این بخش مولد اکنون در رکود و وضعیت بحرانی به سر می‌برد دولت چه تدارکی برای حل مشکلات این حوزه در سال‌های آینده ترتیب داده است؟

ایران و کشورهای آفریقایی
اخبار ویژه

پیش بینی قیمت دلار ۱ خرداد ۱۴۰۲ / اسکناس آمریکایی به ریل صعودی بازگشت؟

قیمت دلار دیروز و امروز نزدیک به هزار تومان رشد کرد. این روند صعودی را معامله‌گران به‌عنوان بازگشت قیمت‌ دلار به روند اصلی تعبير می‌کنند. به اعتقاد آنها کاهش‌های دو، سه هزار تومانی هفته‌های گذشته کاذب و به دلیل پیش‌فروش خودرو بوده است.

عرضه اولیه جدید
اخبار ویژه

یک عرضه اولیه جدید در راه است

عرضه اولیه سهام شرکت بهار رز عالیس چناران به روش ترکیبی در نماد معاملاتی “عالیس” شنبه هفته آینده انجام می‌شود.

واگذاری سهام به فرهنگیان بازنشسته
اخبار ویژه

۸۷۵ هزار فرهنگی بازنشسته مشمول واگذاری سهام

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: در تلاشیم شرکت‌های بیشتری را وارد فرآیند بورسی کنیم تا بتوانیم سهام بیشتری واگذار کنیم. احتمالا سه شرکت دیگر نیز بورسی شده و به سه شرکت بورسی فعلی افزوده شوند و بین ۱۰ تا ۳۰ درصد سهام آنها به ۸۷۵ هزار فرهنگی بازنشسته واگذار شود.