آخرین اخبار روز: اردیبهشت 28, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

ورشکستگی بانک فِرست ریپابلیک
اخبار ویژه

علت ورشکستگی بانک فِرست ریپابلیک

مایکل رافلر، مدیرعامل سابق بانک فِرست ریپابلیک، «سرایت ورشکستگی سایر بانک‌های منطقه‌ای آمریکا» را عامل سقوط این بانک دانست.

جزییات جدید معافیت سربازی
اخبار ویژه

طرح اصلاح قانون خدمت وظیفه عمومی/ سربازی اختیاری می‌شود؟

دولت این روزها در حالی لایحه اصلاح قانون وظیفه عمومی را در دستور کار دارد که نمایندگان مجلس نیز به دنبال بررسی طرح «سربازی حرفه‌ای» در مجلس هستند؛ اما آیا ستاد کل نیروهای مسلح با این طرح‌ها و لوایح و اعمال تغییرات احتمالا اساسی در وضعیت سربازی موافق است؟

شک آمریکا در تحریم‌ها
اخبار ویژه

بلومبرگ: آمریکا در تحریم‌ها شک کرد؟

بلومبرگ در گزارشی خبر از بررسی مجدد اثر تحریم ها توسط وزارت خزانه داری آمریکا می دهد. یکی از مقامات خزانه‌داری با اعلام اینکه آیا تحریم ها ایالات متحده را به اهداف خود رسانده است در کارایی تحریم ها ایجاد شک کرد و به نظر می رسد تحقیقات اخیر برای بررسی اثر تحریم ها بر همه طرف هاست.

آخرین قیمت خودرو در تیر ماه
اخبار ویژه

خرید کدام خودرو از سامانه یکپارچه سود بیشتری دارد؟ /جذاب‌ترین خودروی سامانه کدام است

فرآیند ثبت‌نام دومین طرح سامانه یکپارچه خودرو بر اساس فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات داخلی از ۲۰ اردیبهشت آغاز شد. در این طرح ۲۱ محصول عرضه می‌شود. اما خرید کدام خودرو از سامانه به‌صرفه‌تر است؟

برگزاری نمایشگاه مطبوعات در پاییز
اخبار ویژه

برگزاری نمایشگاه مطبوعات در پاییز

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد با اشاره به اهتمام معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به احیای رویدادهای حوزه رسانه، از برگزاری جشنواره ملی رسانه‌های کشور و نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌ها در پاییز امسال خبر داد.