آخرین اخبار روز: اردیبهشت 20, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اخبار ویژه

متن بیانیه مشترک نشست چهار جانبه وزرای امور خارجه در مسکو

با نظر به قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل و بیانیه های رسمی در روند آستانه، شرکت کنندگان (ایران، روسیه، ترکیه و سوریه) بر تعهد خود نسبت به تمامیت ارضی سوریه، عدم دخالت در امور داخلی و مبارزه با تمام اشکال تروریسم، تجزیه طلبی و افراط گرایی در این کشور تاکید کردند.

اخبار ویژه

نیروگاه اتمی بوشهر مجددا راه اندازی شد

هر سال به منظور بهبود عملکرد و حصول اطمینان از تداوم کارکرد ایمن و مطمئن تجهیزات نیروگاه اتمی بوشهر و نیز به هنگام انجام عملیات و بارگذاری سوخت جدید، فرصتی فراهم می‌آید تا اقدامات لازم در زمینه بازرسی دوره‌ای تجهیزات این نیروگاه انجام شود.

اخبار ویژه

رضا فاطمی امین مشاور رئیسی شد

رضا فاطمی امین وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت با حکم سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان مشاور رئیس‌جمهور در نظارت بر روند اجرای طرح‌های تولیدی منصوب شد.

اخبار ویژه

افزایش قیمت بسته های اینترنتی در حال بررسی است/ وزیر ارتباطات: تلاش می‌کنیم فشار به مردم نیاید

زارع پور، وزیر ارتباطات، درباره اینکه آیا امسال بسته‌های اینترنتی با افزایش قیمت همراه خواهند بود، تصریح کرد: موضوع افزایش قیمت در حال بررسی است چرا که به‌دلیل افزایش هزینه‌ها، دستمزد، افزایش قیمت دلار و تجهیزات، پیشنهادهایی را اپراتورها مطرح کردند که در صورت نیاز اطلاع‌رسانی لازم دراین‌باره انجام خواهد شد.

اخبار ویژه

ممنوعیت درج قیمت خودرو در آگهی های فروش

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خودرو- در اطلاعیه‌ای اعلام کرد تا اطلاع ثانوی و به منظور ساماندهی بازار خودرو، قیمت فروش نقدی در اگهی‌های فروش درج نشود.

بورس کالا 7 بهمن 1402
اخبار ویژه

زمان عرضه‌ها در بورس کالا مشخص شد

بورس کالای ایران با توجه به تعطیلی روز سه شنبه هفته آینده (۲۶ اردیبهشت)، نحوه عرضه محصول‌ها در هفته منتهی به ۲۷ اردیبهشت را ابلاغ کرد.