آخرین اخبار روز: اردیبهشت 17, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

کارمزد تراکنش کارت‌خوان
اخبار ویژه

کارمزد تراکنش کارت‌خوان چیست؟

دستورالعمل کارمزد تراکنش‌های خرید کارتی توسط بانک مرکزی ابلاغ شد که بر این اساس، دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان از این پس بر اساس جزئیات اعلام شده کارمزد پرداخت خواهند کرد.

افزایش پروازهای ایران_سوریه از ۱۵ خرداد

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: درحال حاضر بخش آموزش‌ها و تعمیر و نگهداری آموزش نفرات مراقبت پرواز در حال انجام است و پروازهای ایران-سوریه برقرار است که از ۱۵ خردادماه افزایش می‌یابد.

رشد شاخص بورس تهران
اخبار ویژه

دلایل ریزش بورس چیست؟

بازار سهام امروز روندی متفاوت از روزهای پیشین را دنبال کرد و با ریزش 95 هزار واحدی شاخص کل بورس، عقبگرد 30 هزار واحدی شاخص هم‌وزن و خروج بیش از چهار هزار میلیارد تومانی پول حقیقی، بازیگران این صحنه را غافلگیر کرد. اکنون معامله‌گران به دنبال پاسخی برای علت سقوط امروز بورس هستند.

تاثیر افزایش یک درصدی مالیات بر تورم
اخبار ویژه

مالیات بر عایدی سرمایه خودرو اعلام شد

افرادی که خودروی خریداری شده از سامانه یکپارچه را کمتر از دو سال نگه دارند، باید 20 درصد از سود خودرو را به ‌عنوان مالیات بر سرمایه بدهند و نگهداری خودرو کمتر از سه سال شامل مالیات 10 درصدی می‌شود.

تعرفه تماس تصویری
اخبار ویژه

تعرفه تماس تصویری چقدر تعیین شد؟

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، سقف تعرفه یک دقیقه تماس تصویری برای سیم‌کارهای دائمی و اعتباری را ۱۵۰۰ ریال (۱۵۰ تومان) تعیین و ابلاغ کرده است.

اولین دانشکده پدافند غیرعامل در گیلان
اخبار ویژه

راه اندازی اولین دانشکده پدافند غیرعامل در گیلان

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گیلان از راه اندازی اولین دانشکده پدافند غیرعامل با محوریت حوزه زیرساختی در استان گیلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: توجه به زیرساخت‌ها در حوزه شهرک‌های صنعتی بسیار با اهمیت و مورد توجه می‌باشد.