آخرین اخبار روز: اردیبهشت 11, 1402 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

اشتغال
اخبار ویژه

۱۶ هزار اشتغال در حوزه صنعت ومعدن گیلان محقق شد

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گیلان با بیان اینکه پارسال ۱۶ هزار شغل جدید درحوزه صمت بر اساس آمار ثبت شده در سامانه رصد استان محقق شده است، ‌گفت: این اشتغال که بیش از تعهد این سازمان بوده به همت کارآفرینان و فعالان سختکوش عرصه تولید و تجارت محقق گردید.

اخبار ویژه

پیش بینی قیمت طلا و سکه/ مثقال طلا ۱۲ میلیون تومان شد!

مصوبه مالیات بر عایدی سرمایه امروز در مجلس تصويب شد. دریافت این مالیات از معاملات انواع طلا از سوی قانونگذار تایید شده است و باید دید چه اثری بر قیمت طلا و سکه دارد

مصوبه مالیات بر عایدی سرمایه امروز در مجلس تصويب شد. دریافت این مالیات از معاملات انواع طلا از سوی قانونگذار تایید شده است و باید دید چه اثری بر قیمت طلا و سکه دارد.

اخبار ویژه

چرا قیمت موز 6 رقمی شد؟

قیمت موز با عبور از 100 هزار تومان، شش رقمی شد. این در حالی است که به‌طور سنتی در بازار ایران معادل ریالی یک دلار قیمت می‌خورد. اما در چند ماه اخیر این محصول سنت‌شکنی کرده و در روزهای اخیر تقریباً با دو برابر قیمت دلار آزاد عرضه می‌شود.

رشد اندک نرخ بهره بین بانکی و تاثیر منفی بر بورس
اخبار ویژه

پیش‌ بینی بورس فردا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

بورس امروز با وجود فشار عرضه‌هایی که در ابتدا تجربه کرد، توانست در نهایت بازدهی مثبتی را در نماگرهای اصلی خود ثبت کند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

بورس امروز با وجود فشار عرضه‌هایی که در ابتدا تجربه کرد، توانست در نهایت بازدهی مثبتی را در نماگرهای اصلی خود ثبت کند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

خودرو

انحصار در واردات خودرو شکسته شود

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه امروز مجلس تقاضای دولت برای بررسی لایحه الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو را بررسی کرده و در نهایت با بررسی این لایحه به صورت دو فوریت موافقت کردند.

اخبار ویژه

قطار مستقیم کربلا به اربعین امسال نمی‌رسد

به گفته مدیر روابط عمومی راه‌آهن، با این فرض که طرف عراقی به وعده‌هایش در خصوص خط ریلی شلمچه – بصره عمل کند، ساخت این پروژه حداقل ۱۸ ماه زمان می‌برد؛ بنابراین قطعا قطار مستقیم کربلاء به اربعین امسال نمی‌رسد.