یکبار دیگر قطر میزبان جام جهانی شد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
میزبانی مجدد قطر در جام جهانی

قطر به تازگی میزبانی جام جهانی فوتبال 2022 را با موفقیت پشت سرگذاشت. اما آنها دوباره توانستند میزبانی مجدد قطر در جام جهانی را کسب کنند.

به گزارش کیان آنلاین، قطریها دوباره دست به کار شدند تا پس از پایان موفقیت آمیز میزبانی مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 که با تمجید و دفاع رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا از میزبانی این مسابقات نیز روبرو شد، میزبانی یکی دیگر از جام های جهانی را در ورزشی دیگر کسب کنند.

طبق اعلام شبکه «الکاس»، این کشور موفق شد در کاندیداتوری میزبانی جام جهانی بسکتبال 2027 برنده شود و دوحه بار دیگر میزبان جام جهانی دیگری خواهد بود.

این کشور در کسب میزبانی رویدادهای ورزشی در چند سال گذشته پیشگام بوده است. جام ملت های آسیا 2023 هم قرار است به میزبانی دوحه برگزار شود. این کشور حاشیه خلیج فارس با هدایت کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون جهانی فوتبال که خود اهل کشور سوئیس است، در مسابقات جام جهانی 2022 مقابل حجمه های شدید از انتقادات در نحوه اعطای میزبانی به کشور قطر، کشورهای غربی را به «دو رویی» در برخورد با این کشور آسیایی متهم کرده بود.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما