عدم دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
زارع گفت: با ابلاغ رأی دیوان عدالت اداری، دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها حذف شد.
حذف دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها

به گزارش  کیان آنلاین به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ علیرضا زارع سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت امروز (دوشنبه- ۲۸ فروردین ) از عدم دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها خبر داد و اظهار داشت: از این پس با ابطال تعرفه هزینه کمیسیون خودرو در معاملات تاکسی، از دفترچه تعرفه عوارض بهای خدمات، دریافت هزینه در نقل و انتقال تاکسی‌ها حذف می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت افزود: تا پیش از این در هر نقل و انتقال سند تاکسی در معاملات، سه درصد ارزش خودرو به عنوان کمیسیون معامله دریافت می‌شد که از این به بعد این مبلغ در نقل و انتقالات تاکسی دریافت نمی‌شود.

زارع تصریح کرد: رأی ابطال تعرفه هزینه کمیسیون خودرو در معاملات تاکسی لازم الاجراست و از سوی دیوان عدالت اداری به کلیه دستگاه‌های اجرایی مربوط با حمل و نقل عمومی در شهرداری‌ها و همچنین به شوراهای اسلامی در شهرهای گوناگون ابلاغ شده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری رشت اضافه کرد: با عدم دریافت کمیسیون معاملات در نقل و انتقال تاکسی‌ها، به ارزش افزوده درآمدی رانندگان ناوگان تاکسی در شهرها کمک شایانی می‌شود.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما