انتظار 15 ساله برای دریافت وام 4 میلیاردی مسکن جوانان!

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
علی عسکری گفت: وام مسکن جوانان در تهران به چهار میلیارد تومان رسیده است. اما این رقمی است که افراد پس از 15 سال می‌توانند دریافت کنند. یعنی در سال 1417!
زمان انتظار برای خانه دار شدن

به گزارش کیان آنلاین، سرپرست بانک مسکن شرایط پرداخت تسهیلات حساب پس‌انداز مسکن جوانان برای افتتاح‌کنندگان در سال ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

آنگونه که علی عسکری عنوان کرده وام مسکن جوانان در تهران به چهار میلیارد تومان رسیده است. اما این رقمی است که افراد پس از 15 سال می‌توانند دریافت کنند. یعنی در سال 1417!

مبلغ وام مسکن جوانان در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر سه میلیارد و 400 میلیون تومان و در سایر مناطق دو میلیارد و 800 میلیارد تومان است.

اما تجربه وام مسکن جوانان در سال‌های گذشته نشان داد که این وام به مرور زمان قدرت خرید خود را از دست می‌دهد و افراد نمی‌توانند با این مبلغ خانه بخرند. برای همین است که سپرده‌گذاران می‌توانند پیش از 15 سال هم این وام را دریافت کنند. اما رقم این وام قبل از اتمام دوره 15 ساله کمتر خواهد بود.

علی عسکری اعلام کرده که سقف تسهیلات اعطایی برای افتتاح‌کنندگان سال 1402 و در مناطق مختلف کشور و متناسب با مبلغ واریزی با تغییراتی همراه شده است که این مبلغ در سال پنجم در شهر تهران یک میلیارد و 600 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، یک میلیارد و 400 میلیون تومان و در سایر مناطق یک میلیارد و 200 میلیون تومان خواهد بود./ تجارت نیوز

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما