قیمت میلیونی الاغ در بازار

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
الاغ را با عنوان حیوان بارکش در مسیرهای کوتاه مناطق کوهستانی می شناسند. شاید تا مدتی قبل کسی فکر نمیکرد این حیوان دارای ارزش شود و پایش به فروش شبکه های مجازی هم باز شود.
قیمت عجیب الاغ در بازار

به گزارش کیان آنلاین، الاغ را با عنوان حیوان بارکش در مسیرهای کوتاه مناطق کوهستانی می شناسند. شاید تا مدتی قبل کسی فکر نمیکرد بهای الاغ دارای ارزش شود و پایش به فروش شبکه های مجازی هم باز شود.

در حالی که سال گذشته بهای الاغ جهت همراهی با گله یا باربری در محدوده کمتر از یک میلیون تا دو میلیون تومان بود؛ امسال اگهی‌های اعلامی برای فروش الاغ حکایت از افزایش قابل توجه قیمت‎ها دارد.

در حال حاضر الاغ در سایت های فروش اینترنتی قیمت های مختلفی دارد. در یک آگهی قیمت این حیوان ۳ میلیون تومان قیمت داده شده است.

قیمت الاغ در بازار
قیمت الاغ در بازار

در میان نر یا ماده بودن این حیوان نوع نر آن گران تر است. در آگهی دیگری قیمت این حیوان بارکش نر ۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. و در آگهی دیگر فروش یک جفت الاغ ۶ میلیون پانصد هزار تومان قیمت دارد.

در برخی دیگر از آگهی ها قیمت الاغ نر و ماده تفاوت ندارد و زمانی که قیمت را از فروشنده جویا شدیم برای هر نوع آن ۴ میلیون تومان قیمت داد.

قیمت میلیونی الاغ در بازار
قیمت میلیونی الاغ در بازار

با تماس به یکی از این آگهی ها متوجه شدیم قیمت شیر الاغ هم دارای اهمیت است. هر یک کیلو شیر الاغ ۲۵۰ هزار تومان است. همچنین قیمت ۲۵۰ گرم روغن این حیوان ۱۲۵ هزار تومان به فروش می رسد.

شیر الاغ سرشار از ویتامین های مختلف از جمله A، B۱، B۲ و B۱۲ و C است. طرفداران شیر الاغ اغلب آن را به‌دلیل فوایدی که برای سلامتی دارد می‌نوشند.

فروشندگان می‌گویند افزایش قابل توجه قیمت یونجه، جو و حتی کاه، قیمت این حیوان را بالا برده است. بهای هر کیلو کاه نیز در سال گذشته بنا بر اعلام فروشندگان به حدود دو تا سه هزار تومان افزایش یافته است.

بهای هر کیلو یونجه نیز از چهار هزار تومان به هشت هزار تومان افزایش یافته است .

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما