ناصر ایمانی: دولت تجربه و برنامه ندارد/ رئیسی پاسخگوی وعده‌هایی که داده باشد

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
اقتصاد ایران ناصر ایمانی

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با کیان آنلاین با اشاره به آشفتگی اقتصادی این روز‌ها اظهار داشت: نمی‌شود دولت را در اینکه شرایط بد است و مردم به سختی زندگی می‌کنند، بی‌تقصیر دانست و حتماً مقصر بخشی از تقصیر‌ها به ناکارآمدی دولت ربط دارد. در واقع اگر افزایش قیمت دلار را ناشی از تورم بدانیم باز هم دولت باید پاسخگو باشد و مردم باید دولتی‌ها را مورد سوال قرار بدهند. از طرفِ دیگر دولت بار‌ها از بهتر شدن فروش نفت خبر داده که باید گفت، این برای ضعف دولت مزید بر علت است.

فعال سیاسی اصولگرا در ادامه می‌گوید: در این یک سال و نیم نمره دولت نمره‌ای قابل قبول نمی‌تواند باشد که می‌تواند ریشه در عدم تجربه و نداشتن برنامه داشته باشد. به هرحال دولت رئیسی با وعده و وعید‌هایی از مردم راًی گرفته است و حتماً باید پاسخی صریح و واقع‌بینانه به سوال‌های افکار عمومی داشته باشند. البته این روز‌ها مجلس نسبت به نابسامانی‌های علمکرد وزرا واکنش نشان داده است تا بلکه راهی برای عبور از دشواری‌ها پیدا شود.

او با واکنش به وعده‌های انتخاباتی ابراهیم رئیسی می‌گوید: خوب شد، رئیسی در انتخابات شعار‌های تندی درباره سیاست خارجی نداد! بخش زیادی از دشواری‌ها به آشفتگی در مدیریت سیاست خارجی ما دارد و دولت به قاعده مقصر است و باید بتواند جامعه را قانع کند. البته سیاست خارجی ما آسیب‌پذیر شده است.

ایمانی می‌گوید: نابسامانی‌های چهارماه گذشته نقش غیرقابل انکاری در به هم ریختگی اقتصادی دارد. در واقع به هر میزانی که غربی‌ها احساس کنند، پایه‌های مردمی حکومت تضعیف شده است به همان میزان فشار‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شان بیشتر خواهد شد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما