آخرین اخبار روز: دی 8, 1401 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

احتکار هایما
خودرو

عرضه یک خودروی جدید در بورس کالا

بورس کالا ۱۱ دی میزبان ۴۵۰۰ دستگاه خودرو از محصولات ایران خودرو خواهد بود که از این تعداد ۴۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ دستی و ۵۰۰ دستگاه هایما S ۸ است که این محصول برای به عنوان عرضه خودرو جدید برای نخستین بار روی تابلو معاملات می‌رود.

چگونگی مدیریت بازار ارز
بیمه و بانک

دلار نیما 28500 تعیین شد

تلاش بانک مرکزی این خواهد بود که تمام نیاز ارزی را در بازار نیما و بازار مبادله ارزی تامین کنیم و بازار ارز آزاد را به شکل مستمر کوچک کرده، نیاز به آن را کاهش دهیم و نرخ آن را به این نرخ نزدیک کرده و کاهش دهیم.

نوسانات ارزی، رئیس کل بانک مرکزی را تغییر داد
بیمه و بانک

تشدید نوسانات ارزی، رئیس کل بانک مرکزی را تغییر داد

همزمان با تشدید نوسانات ارزی در هفته‌های اخیر، زمزمه‌های خداحافظی صالح‌آبادی از بانک مرکزی مطرح شده بود و سرانجام امروز صالح‌آبادی از بانک مرکزی رفت و فرزین که پیش از این مدیرعامل بانک ملی بود راهی برج میردادماد شد.

افزایش مصرف گاز گیلان
نفت و انرژی

افزایش مصرف گاز خانگی در گیلان

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه استان در آذرماه امسال روزهای سردتر را نسبت به آذرماه ۱۴۰۰ تجربه کرده است، افزود: در برخی روزها، بیش از ۲۵ درصد افزایش مصرف در بخش خانگی داشتیم و میانگین مصرف غیر نیروگاهی استان گیلان در آذرماه از ۵۱۸ میلیون مترمکعب سال گذشته به ۵۷۰ میلیون مترمکعب در سال جاری رسید.

تکمیل بانک اطلاعاتی امکانات دستگاهها در رشت
دسته‌بندی نشده

دستگاه ها بانک اطلاعاتی امکانات قابل استفاده در حوادث را تکمیل کنند

فرماندار رشت با اشاره به ضرورت افزایش اطمینان خاطر و آرامش شهروندان از کارایی دستگاه های امدادی و خدمات رسان در زمان وقوع حوادث، تصریح کرد: تمامی دستگاه ها موظف به تکمیل بانک اطلاعاتی حوزه متبوع خود از امکانات موجود و چگونگی واکنش در برابر مخاطرات در ساعت صفر وقوع، می باشند.

چشم انداز مسکن در برزخ دلار
طلا و ارز

چشم انداز مسکن در برزخ دلار

علیرضا مهدی‌زاده، کارشناس بازار مسکن در خصوص چشم‌انداز آینده مسکن گفت: اتفاقاتی در اقتصاد رقم خورده که چشم انداز مسکن را با وجود تلاطم در بازار ارز، جزء مسائل مهم پیش روی اقتصاد قرار داده است.