آخرین اخبار روز: آذر 13, 1401 (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

علی رضا مقدسی رئیس کل گمرک ایران
گمرک و تجارت

تعداد فعالان اقتصادی مجاز (AEO) افزایش یافت

رئیس کل گمرک ایران از افزایش سرعت تشریفات گمرکی با کمک ابزارهای الکترونیکی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: اسکن کامیون ها در مبادی گمرکی طی ۸ ماهه امسال ۱۱۱ درصد رشد داشته است.

تولید BMW با هوش مصنوعی
خودرو

تولید BMW با هوش مصنوعی

بی ام و اعلام‌کرد که تولید iX1 را در کارخانه رگنسبورگ آلمان آغاز کرده و همچنین اهداف جدیدی برای تولید مدل های برقی در آینده تعیین کرد.

استفاده از هوش مصنوعی در جام جهانی فوتبال
ورزشی

برقراری عدالت در جام جهانی با هوش مصنوعی

گلی را که دیه‌گو مارادونا در جام جهانی۱۹۸۶ با دست به انگلیس زد، همه با نام دست‌خدا به یاد دارند. این خطای هند که از چشم داور پنهان ماند، یکی از بحث‌برانگیزترین اتفاقات فوتبال تا به امروز است. اما از زمان آن بازی پرهیجان، خیلی چیزها در فوتبال تغییر کرده است.

بازدید رئیس سازمان بورس از ایران خودرو
خودرو

عرضه خودروهای پرتیراژ بزودی در بورس کالا

صبح امروز مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از شرکت ایران‌خودرو بازدید کرد. در این بازدید، جمعی از مدیران سازمان بورس و شرکت ایران‌خودرو همراه با اصحاب رسانه از خط تولید این شرکت بازدید کردند. دو هفته قبل بود که پژو ۲۰۷ یکی از خودروهای پرمتقاضی ایران‌خودرو در بورس کالا با موفقت عرضه شد.

قیمت هر کیسه سیمان
بورس

با عرضه‌ در بورس کالا، سیمان آرام شد

بررسی روند معاملات سیمان طی یک ماه گذشته در بورس کالای ایران بیانگر ثبات و آرامش ادامه‌دار این معاملات است؛ به طوری که با عرضه‌های پُرحجم شرکت‌های سیمانی، میانگین قیمت سیمان تیپ ۲ به عنوان پُرمصرف‌ترین محصول بازار حدود ۳۵ هزار تومان در هر پاکت است.

نفت و انرژی

فاجعه بیخ گوش ایران گازی

به گزارش کیان آنلاین به نقل از ایلنا، حمیدرضا عراقی، درباره برنامه‌های گازی قطر در میدان مشترک پارس‌جنوبی و سرانجام منابع گازی ایران در این

نفت و انرژی

سند مدیریت تنش آبی تدوین شد

به گزارش کیان آنلاین به نقل مهر، هاشم امینی معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت آبفای کشور با اشاره به کاهش ذخایر منابع آبی

کاهش هیجان قیمت خودرو در بورس کالا
بورس

استمرار عرضه ها بر کاهش قیمت خودرو موثر است

افشین بیرامی گفت: با ورود سیمان به بورس کالا در یکی دو عرضه ابتدایی، شاهد هیجان برخی خریداران در قیمت‌های بالاتر بودیم، اما بعد از چند عرضه، منطق جای هیجان را گرفت و سیمان با قیمت منطقی در بورس کالا معامله شد. با توجه به شرایط که برای خرید خودرو در بورس کالا اعلام شده، به نظر می‌رسد روند معاملات خودرو در بورس کالا منطقی است و در صورت تداوم عرضه خودرو در بورس، هیجان کاذبی نیز که در بازار آزاد وجود دارد فروکش خواهد کرد.