تساوی آمریکا برابر ولز/یک امتیازی که سودش به ایران رسید

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
4338515

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کیان آنلاین، دومین دیدار از گروه دوم مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه دوشنبه در حالی بین تیم‌های آمریکا و ولز برگزار شد که هر دو تیم دنبال شروع مقتدرانه در جام بودند اما نخستین گل بازی سهم آمریکایی‌ها بود.

در دقیقه ۳۵، بازیکنان آمریکا در میانه زمین صاحب توپ شدند که پولیشیچ روی ارسالی زیبا تیموتی را صاحب موقعیت کرد که وی نخستین گل بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری این تیم پایان یابد.

در نیمه دوم ولزی‌ها فشارشان را برای جبران نتیجه دو چندان کردند تا اینکه در واپسین دقایق بازی گرث بیل کاپیتان آنها بازی را به تساوی کشاند.

در نهایت تیم‌ها امتیازات را تقسیم کردند تا با یک امتیاز در رده دوم و سوم گروه دوم قرار بگیرند و نخستین تساوی جام جهانی قطر را رقم بزنند.

تیم‌های ایران و انگلیس در نخستین بازی خود در هفته‌ نخست گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه‌ ۶ بر ۲ به سود انگلیس خاتمه پیدا کرد.

با نتایج رقم خورده در روز نخست از رقابتهای گروه دوم، تیم ملی انگلیس صدرنشین است و شانس اول صعود به مرحله بعد خواهد بود.

در ادامه مسابقات این گروه روز جمعه ۴ آذر تیم ملی ایران به مصاف ولز خواهد رفت و تیم‌های ملی آمریکا و انگلیس هم با یکدیگر روبرو خواهند شد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما