تبلیغ برند‌های خارجی ممنوع!

معاون وزیر صمت، گفت: باید برای تقویت برند‌های ملی و شرکت‌های ایرانی تلاش بیشتری صورت گیرد تا ایران در ذهن جهانیان با برند‌های معتبر و با کیفیت شناخته شود.
تبلیغ برند‌ های خارجی

به گزارش کیان آنلاین به نقل از خبر آنلاین ، علیرضا شاه‌میرزایی تاکید کرد: هر برندی که در ایران ثبت می‌شود، الزاما برند ایرانی نیست و باید از برند‌های ایرانی حمایت بیشتری شود.

وی اظهار داشت: احیای کمیسیون برند به عنوان سیاست قطعی وزارت صمت در دور جدید تایید شده است. در این دولت، مسائل مربوط به برند و تبلیغات صنعتی با قوت دنبال خواهد شد.

شاه‌میرزایی تاکید کرد: کمیسیون برند باید فعال‌تر از قبل عمل کند و طبق قانون از کسب‌وکار‌هایی که نیاز به حمایت‌های تبلیغاتی دارند، به ویژه آنهایی که برند‌های ایرانی ایجاد می‌کنند، حمایت کند.

وی همچنین اشاره کرد که حمایت‌ها شامل برند‌های خارجی نخواهد بود و باید برند‌های ایرانی اولویت‌بندی شوند، به خصوص کسب‌وکار‌هایی که دانش‌بنیان و اشتغال‌زا هستند و با نقشه صنعتی کشور تطابق دارند.


بیشتر بخوانید:

راهکار‌ خروج از بحران اقتصادی چیست؟


وی همچنین به مسئله تبلیغ برند‌های خارجی در صداوسیما اشاره کرد و گفت: باید از تبلیغ برند‌های خارجی جلوگیری شود. شاه‌میرزایی تاکید کرد: هر برندی که در ایران ثبت می‌شود، الزاما برند ایرانی نیست و باید از برند‌های ایرانی حمایت بیشتری شود.

شاه‌میرزایی افزود: باید برای تقویت برند‌های ملی و شرکت‌های ایرانی تلاش بیشتری صورت گیرد تا ایران در ذهن جهانیان با برند‌های معتبر و با کیفیت شناخته شود.

شاه میرزایی معاون تجارت و خدمات وزارت صمت اعلام کرد: برند سازی در کسب و کار‌های مختلف باید تقویت شود. سازمان مدیریت صنعتی نیز نقش مهمی در این فرآیند دارد و باید از کسب و کار‌های معتبر حمایت کند.

وی همچنین به اهمیت تمیز دادن پول کثیف از پول تمیز اشاره کرد و گفت: صنعت تبلیغات نیز باید به درآمدزایی ادامه دهد. ارزیابان و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در این زمینه فعال هستند و باید از فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی و شبکه‌های اجتماعی برای مارکتینگ و برند سازی استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *