نسل تازه در آستانه تحول: مصطفی بلورچی و فراخوان برای تغییر عمیق

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مصطفی بلورچی، کاندیدای مجلس شورای اسلامی

مصطفی بلورچی، کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بر اهمیت تغییر و توسعه با تمرکز بر جوانان و مدیریت کشور تأکید دارد.

به گزارش کیان آنلاین، مصطفی بلورچی در جمع خبرنگاران با اشاره به بی اعتمادی مردم به مسئولین بیان کرد: عمق بی اعتمادی امروز جامعه بیش از آن چیزی است که متصور شویم .پیش فرض انتخابات پیش رو در ابتدا حاکی از مشارکت ده درصد در شهر و ۳۵ درصدی در روستاها بوده است ، اما با توجه به روند نزولی پیش،بینی مشارکت بیش از این است همچنین امروز که اولین روز تیلیعات برای فعالین سیاسی است ، شاهد سرد بودن فضای انتخابات نسبت به ادوار گذشته هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با تاکید بر وجود فضای شعار در جامعه یادآور شد: بی اعتمادی توسعه یافته مردم در حوزه های مختلف در پی شعارهای توخالی است،‌غالب شعارها در خصوص تغییر و تحول است و از آنجایی که تغییر گام به گام خواست عمومی مردم ماست ،‌ باید نگرش و رویکرد هادر راستای حفظ ایران را تعییر دهیم.

وی افزود: تمامی سیاستمداران می دانند که بدون مردم نمی توان کاری کرد و انقلاب ما هم یک تصویر واضح از حضور مردم است.

این کاندیدا تصریح کرد: غالب سیاستمداران بازیگران ماهری هستند و می توانند تصویری ساختگی به شما نشان دهند، آنان در ارائه یک تصویر ساختگی به مردم بسیار توانمند هستند.
مصطفی بلورچی از براندازی نقاب های،سیاستمداران کنونی در فضای رسانه خبر داد و افزود: متولدین دهه ۶۰ یا ۷۰ آخرین نسل ایران در راستای تغییر کشور به سمت توسعه است، لذا ما باید برای حفط ایران باید اجازه ورود به دهه ۶۰ و ۷۰ دهیم.

بلورچی در ادامه از نابودی نسل جوان به همت مسئولین کنونی خبر داد و گفت: مجدانه از مسئولین درخواست می کنم که برای حفاظت از جوانان این مملکت و همه داشته ها و ارزش‌های ایران صندلی ها را ترک و کشورا را در مسیر تغییرات گام به گام در اختیار جوانان قرار دهند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شعار زنده باد تحول را تنها شعار خود عنوان کرد و یادآور شد: این شعار چراغ راه زندگی من است و ربطی به انتخابات ندارد و تیریع بخشی سرعت تحول استان چیزی است که خواست قلبی مصطفی بلورچی برای شهر و استان است.

وی با اشاره به عقب ماندگی ایران در چشم انداز،بیست ساله کشور بیان کرد: دو سال دیگر به این چشم انداز ترسیم شده می رسیم و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با متون نوشته شده فاصله زیادی داریم..و این فاصله به دلیل عدم برنامه محور بودن مدیران ازبرنامه های عملیاتی، کوتاه مدت و چهارساله و….. است

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما