جزئیات ترور امام جمعه کازرون

امام جمعه کازرون امروز چهارم آبان‌ماه بعد از برگزاری نماز جمعه در این شهرستان مورد سوء قصد قرار گرفت.
جزئیات ترور امام جمعه کازرون

به گزارش کیان آنلاین ،امام جمعه کازرون امروز چهارم آبان‌ماه بعد از برگزاری نماز جمعه در این شهرستان مورد سوء قصد قرار گرفت.

امروز بعد از نماز ظهر، زمانی که امام جمعه کازرون در حال حرف زدن با مردم بود، مردی از فاصله‌ای چند متری با استفاده از یک کلت کمری شروع به تیراندازی به سوی حجت‌الاسلام محمد صباحی کرد و بعد از آن نیز با همان اسلحه گلوله‌ای به خودش شلیک کرد و کشته شد.

به دنبال این حادثه امام جمعه کازرون به بیمارستان منتقل شد که به گفته فرماندار کازرون در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است، اما حال او وخیم گزارش شده است.

عامل این تیراندازی، اهل کازرون بوده که تحقیقات درباره انگیزه او از تیراندازی و سوابق مجرمانه وی ادامه دارد.

این دومین ترور امام‌جمعه شهر کازرون بوده که نخستین آن در خردادماه ۱۳۹۸ منجر به شهادت محمد خرسند امام‌جمعه پیشین این شهر شد.

محمد صباحی امام جمعه کازرون دقایقی پیش در بیمارستان نمازی شیراز به شهادت رسید.

امام جمعه کازرون که بود؟

حجت‌الاسلام محمد صباحی اصالتاً اهل قادرآباد شیراز بود. صباحی پیش از این به مدت ۱۰ سال امامت جمعه شهرستان خرامه استان فارس و نیز قبل از آن مدتی ریاست دفتر آیت‌الله بنیادی امام جمعه سابق کازرون و نیز امام جماعت مسجد الزهرا(س) این شهر را بر عهده داشته است و از ۱۷ آبان ۱۳۹۸ عهده‌دار مسئولیت امامت جمعه شهرستان کازرون بوده و به واسطه سابقۀ کاری خود با فرهنگ مردم کازرون آشنایی داشت.

صباحی همچنین در زمان مسئولیت مرحوم آیت‌الله ایمانی در شیراز معاون اجرایی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در استان فارس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *