اعتبار کالابرگ به حساب کدام خانوار‌ها واریز شد؟

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هموطنان پیامکی مبنی بر افزایش یا برداشت اعتبار یا لینک برنامه ارسال نمی‌کند، به هموطنان توصیه می‌شود از ورود به لینک‌های نامعتبر پرهیز کنند.
جزئیات آغاز اجرای طرح کالابرگ

به گزارش کیان آنلاین ، مرحله اول طرح کالابرگ الکترونیکی با واریز اعتبار به حساب سرپرستان خانوار تحت پوشش سازمان‌های حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت  در این مرحله از طرح، خانوار‌های مشمول می‌توانند از اعتبار تخصیصی برای خرید کالا‌های اساسی استفاده کنند.

این طرح با هدف حمایت از معیشت خانوار‌های مشمول و تقویت سبد غذایی دهک‌های اول تا هفتم اجرا می‌شود، بر این اساس، دهک‌های اول تا سوم به‌ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهارم تا هفتم به‌ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان اعتبار دریافت خواهند کرد. این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی شامل اقلامی از گروه‌های لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص می‌یابد.

ویژگی‌های طرح کالابرگ الکترونیک

ـ مشمولان طرح کالابرگ الکترونیکی ‌ می‌توانند متناسب با نیازشان کالا‌های تعیین‌شده را (حداقل سه نوع کالای مختلف) خریداری کنند.
ـ محدودیتی در مقدار خرید هر کالا وجود ندارد، در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابه‌التفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود.
ـ در صورت استفاده نکردن کامل از اعتبار مرحله اول، مانده اعتبار به دوره بعد منتقل خواهد شد.
ـ مشمولان می‌توانند خرید‌های خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست.
ـ خریداران می‌توانند محصولات تولیدکنندگان مختلف را از گروه‌های کالایی مدنظر انتخاب کنند.
ـ  اعتبار کالا‌برگ الکترونیک تا پایان خردادماه ۱۴۰۴ قابل استفاده است.


بیشتر بخوانید:

۷ دهک در دو مرحله کالابرگ می‌گیرند


طرح کالابرگ الکترونیکی در بیش از ۲۳۰ هزار فروشگاه عمده، خرد و ۱۳ فروشگاه زنجیره‌ای (افق کوروش، اتکا، ترقی، جانبو، دیلی مارکت، رفاه، گندم، محسن، مینومارت، هایپراستار، هایپر فامیلی، هفت و وال‌مارکت) اجرا می‌شود، علاوه بر این، خرید اینترنتی از طریق «اسنپ‌مارکت» و «دیجی‌کالا» نیز امکان‌پذیر است.

مشمولان این طرح می‌توانند برای مشاهده فروشگاه‌ها و اطلاع از مانده اعتبار خود، اپلیکیشن «شما» را از خدمات‌دهندگانی، چون «بازار»، «مایکت» و سایت shoma.sfara.ir دریافت و نصب کنند.

همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است. مرکز تماس ۶۳۶۹ ـ ۰۲۱ آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواست‌های مشمولان طرح است.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هموطنان پیامکی مبنی بر افزایش یا برداشت اعتبار یا لینک برنامه ارسال نمی‌کند، به هموطنان توصیه می‌شود از ورود به لینک‌های نامعتبر پرهیز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *