بهره برداری از 3 پروژه ورزشی بااعتبار 60 میلیاردی در گیلان

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از اجرای ۱۴۷۸ برنامه فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری خبر داد.
هفته تربیت بدنی در گیلان

به گزارش کیان آنلاین ، دکتر جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عصر امروز در نشست خبری با رسانه های گروهی استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در تشریح برنامه های این هفته اظهار کرد: ۱۴۷۸ برنامه فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و حوزه جوانان در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری اجرا می شود که این تعداد ۱۵۶ برنامه فرهنگی ، ۷۳۴ برنامه در حوزه ورزش همگانی و روستایی ، ۴۲۱ برنامه ورزش قهرمانی ، ۵۲ برنامه در حوزه جوانان ، ۳ طرح عمرانی ورزشی و ۱۱۳ برنامه دیگر اجرا می شود.

وی گفت:۳ طرح عمرانی سکو و صندلی های ورزشگاه شهید عضدی رشت ، سکو و صندلی گذاری ورزشگاه وحدت آستارا و سالن چند منظوره چوبر تالش با ۶۰ میلیارد و ۲۵۸ میلیون تومان در این هفته به بهره برداری می رسد.

آرمان ؛ گلباران مزار شهدا همراه با ضرب زورخانه و نوای یا علی مرشد ، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان ورزشکار و بازنشستگان ورزش ، حضور در نماز پرفیض جمعه و سخنرانی پیش از خطبه درسراسر استان ، اهدا خون جامعه ورزش ، تجلیل از قهرمانان ورزشی نخبه در تمامی شهرستانها و دیدار جامعه ورزش با نماینده ولی فقیه در گیلان را از دیگر برنامه های اجرایی هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی خانوادگی و گردهمایی ورزش و مردم ، همایش ورزش روزانه بانوان ، افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرهای رشت ، رودبار و ماسال و همچنین برگزاری جشنواره بومی و محلی هفته تربیت بدنی و به صدا در آوردن زنگ ورزش در مدارس استان از مهمترین برنامه های اجرایی در هفته تربیت بدنی و ورزش سال جاری است

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما