از تکرار آقازاده و کوچکی نژاد در رشت تا شائبه‌های مالی و معرفی دو نفر در تالش برای یک کرسی!

بنر خرید طلا
خرید طلا و سکه بدون کارمزد و مالیات / فقط ثبت نام کن تا با شما تماس بگیریم
ابهامات لیست شانا گیلان

در قلب رویدادهای سیاسی استان گیلان، ابهامات لیست شانا گیلان (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی)، با عجایبی خودنمایی می‌کند که نه تنها باعث بالا رفتن ابروها شده است بلکه شائبه‌های مالی و تکرار نامزدهایی مانند آقازاده و کوچکی نژاد را نیز به دنبال داشته است. این لیست، که مملو از ابهامات انتخاباتی است، نشان‌دهنده یک پازل پیچیده سیاسی است، که نیازمند بررسی دقیق و شفاف‌سازی است.

به گزارش کیان آنلاین، لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان گیلان، موسوم به «شانا» در شرایطی مطرح شد که علامت سؤال‌های بسیار زیادی در خصوص این لیست وجود دارد.

تکرار نمایندگان فعلی رشت: معیار انتخاب و نارضایتی‌ها

اولین نکته و ابهامات لیست شانا گیلان که در فضای رسانه‌ای نیز مورد انتقاد قرار گرفت، تکرار مجدد نام جبار کوچکی نژاد و سید علی آقازاده دو نماینده فعلی رشت در این لیست بود. موضوعی که با پرسش اهالی رسانه و فعالین سیاسی همراه بود که دقیقاً بر اساس کدام عملکرد شاخص، این دو نماینده فعلی باز هم در لیست شانا قرار گرفته‌اند؟

موضوعی که البته بخش عمده آن مربوط به نارضایتی جدی مردم از وضع موجود بوده و انتظار می‌رفت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تغییراتی جدی در لیست ارائه شده توسط خود به وجود آورد.

شائبه‌های مالی، عدم پاسخگویی و حضور مجدد متهمین

اما نکته دیگر در خصوص لیست ارائه شده، مربوط به گذشته است، جایی که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مقابل شائبه‌های مالی مطرح شده، پاسخ قاطعی به مسائل مطرح شده در فضای رسانه‌ای نداده و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، فرد مورد نظر در لیست نهایی نیز قرار گرفت که این موضوع اساساً برای نام این شورا یک علامت سؤال بزرگ بوده و اصلاً در شأن و جایگاه آنان نیست که چنین مسائلی دراین‌خصوص مطرح شود.

تعارض و ابهام در معرفی نامزدهای تالش و لنگرود

موضوع دیگر اما بحث معرفی دو نفر در حوزه انتخابیه تالش بزرگ است، جایی که برای یک کرسی مجلس، ۲ تن توسط این شورا معرفی شده‌اند! این در حالی است که در اقدامی عجیب برای حوزه انتخابیه شهرستان لنگرود فردی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی معرفی نشده است.

ضرورت پاسخگویی و رفع ابهامات در لیست شانا

درهرصورت باید در نظر داشت این میزان از علامت‌های سؤال بی‌پاسخ برای لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصلاً مناسب نیست و نیاز جدی به طرح پاسخ مکفی دراین‌خصوص وجود دارد.

مطالبی برای مطالعه بیشتر در همین زمینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سرمایه گذاری با سود 40% تضمین شده
محل تبلیغات شما