توسعه همكاری‌های منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان

نشست مشترک مدیران بندری و اقتصادی منطقه آزاد انزلی با فعالین اقتصادی استان اصفهان برگزار شد.
توسعه همكاری‌ های انزلی و اصفهان

به گزارش کیان آنلاین ، همگام با راهبرد سازمان منطقه آزاد انزلی جهت تقویت حضور فعالان بخش خصوصی استان‌های صنعتی برتر کشور، نشست حضوری مدیران سازمان، رؤسای کمیسیون‌ها و جمع کثیری از فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید.

در این نشست مدیر توسعه بازار و ارتباط با حوزه خزر و اوراسیا سازمان و مدیر سرمایه‌گذاری و تأمین مالی سازمان با تأکید بر همکاری دوجانبه منطقه آزاد انزلی و اتاق بازرگانی اصفهان به‌عنوان بستری ارزشمند برای حمایت از صادرات و همچنین واردات مواد اولیه واحدهای تولیدی استان اصفهان، اقدام به تشریح مباحث مرتبط با مزیت‌های مجتمع‌های بندری کاسپین و انزلی، قوانین مناطق آزاد، فرایند ثبت شرکت‌ها، مزیت‌های مالیاتی و گمرکی، زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی منطقه آزاد انزلی و بسته‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی منطقه برای حضار نمودند.

در ادامه این نشست رئیس کمیسیون توسعه صادرات و مدیریت واردات و مدیر امور کمیسیون های تخصصی و تشکل‌های اقتصادی اتاق اصفهان ضمن بر شمردن چالش‌های موجود، گسترش روابط با مناطق آزاد را رویکرد جدید ریاست اتاق اصفهان معرفی و از برنامه‌ریزی برای بازدید فعالان اقتصادی استان مذکور از منطقه آزاد انزلی در آینده نزدیک خبر دادند. شایان‌ذکر است در این دیدار بخش پرسش‌وپاسخ میان فعالان اقتصادی اصفهانی و مدیران منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *