حضور ۳۷ خبرنگار از ۶ کشور جهان در برنامه های هفته رشت

رئیس شورای اسلامي شهر رشت گفت: روز رشت باید تبدیل به روز جهانی رشت شود و گام های تحقق این مهم در این دوره از فعالیت مجموعه مدیریت شهری رشت تا حدودی برداشته شده است.
برگزاری هفته رشت

کیان آنلاین_ روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت نوشت: محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در ساختمان مرکزی شهرداری رشت در میدان گیل برگزار شد اظهار کرد: خبرنگاران برای بنده همواره لازم الاحترام بوده اند و معتقدم در رویداد بزرگ هفته رشت که نتیجه تلاش های مجموعه مدیریت شهری رشت است نقش رسانه ها بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری رشت بر این مبنا بوده که هفته رشت در سال جاری در خور شان و نام این شهر بزرگ برگزار شود افزود: پس از این بخش عظیمی از تحقق این مهم پوشش این رویداد است که بر عهده رسانه ها است و باید با تمام علاقه ای که به این شهر دارند برنامه های هفته رشت را با هدف توسعه و تعالی شهر پوشش دهند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت به سفر اخیر به کشور روسیه اشاره کرد و گفت: شهر مسکو در روسیه بسیار زیبا و زنده است که بخش عظیمی از آن زیبایی را مدیون نورپردازی ویژه آن شهر است و اگر این نورپردازی ها در رشت انجام شود یقینا زیبایی صد چندانی دارد.


بیشتر بخوانید: فعال شدن دیپلماسی شهری، راهبردی برای تامین منافع اقتصادی رشت است


کارگرنیا با تاکید به اینکه روز رشت باید تبدیل به روز جهانی رشت شود و گام های تحقق این مهم در این دوره از فعالیت مجموعه مدیریت شهری رشت برداشته شده است و قرار است ۳۷خبرنگار از ۶ کشور جهان و تعدادی از سفرا و رایزنان فرهنگی در این برنامه ها حضور داشته باشند و تمام عزم خود را برای بین المللی کردن رویداد هفته رشت به کار گرفته ایم.

وی به نقش سازنده و کلیدی رسانه ها در برندینگ سازی هفته رشت اشاره و افزود: در موضوع رشت شهر خلاق خوراک یونسکو اخیرا گام های خوبی برداشته شده است و با اقدامات انجام شده شاهد به بار نشستن بخشی از اهداف رشت شهر خلاق خوراک یونسکو هستیم.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت با اشاره به اینکه رشت از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برخوردار است تصریح کرد: رشت در حوزه موسیقی محلی از پتانسیل و پیشینه بسیار خوبی برخوردار است و انتظار داریم اهالی این هنر حتما در این باره گام بردارند و همچنین در تلاشیم تا با ثبت برند رشت شهر جهانی صنایع دستی نیز برند دیگری با هدف ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشت شهروندان و جذب گردشگر برای شهر رقم بزنیم.

کارگرنیا به تالاب عینک رشت اشاره کرد و گفت: تالاب عینک یک ظرفیت بزرگ است که می توانیم با توجه تعاملات بیشتر ما بین دستگاه ها آن را به یک جاذبه بزرگ گردشگری تبدیل کنیم و با تمامی مباحثی که اخیرا در این باره مطرح شده است مجموعه مدیریت شهری برای حفط منافع شهروندان تلاشش را مضاعف می کند . وی با قدردانی از تمامی تلاش های انجام‌ شده در راستای برگزاری هر چه بهتر رویداد هفته رشت بیان کرد: بالاخص مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گیلان در این باره همراهی بسیار خوبی با مجموعه مدیریت شهری رشت داشته اند و از همراهی های انجام شده توسط آنان و رسانه های جمعی کمال تشکر دارم.

برگزاری هفته رشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *